7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    epoorklep

I tunes + playlist

Hallo,
    ik heb hier ca. 40 gb aan muziek, en mijn ipod heeft maar 30 gb beschikbaar. Opzich geen probleem want daar hebben de de playlisten voor gebruikt. ….alleen……

Als ik een playlist samenstel uit de libary, dan ben je op een gegeven monet met ca 15 gb kwijt welke nummers je hebt bijgevoegd en heb je dubbele in je playlist staan. Is er een mogelijkheid om bij een nummer met kleur of een code aan te geven in welke playlist deze is opgenomen….? Ik kan het niet vinden………..

Bijdrager
    KarelWillem

Ik gebruik uitsluitend ‘Smart Playlists’.
    Dan kun je met ‘regels’ aangeven wat je er wel en niet in wilt hebben.
    Op die manier worden ze automatisch aangevuld en heb je ook nooit dubbele nummers.

Bijdrager
    epoorklep

Hoe moet ik dat zien……? dat je eerst alles selecteerd en dan pas toevoegt aan een play list…? Zo doe ik dat ook, maar weet je hoeveel nummers er in 30 gb gaan….? Ik doe er soms een paar dagen over om een nieuwe playlist te maken, elke dag er een paar bij….dus je vergist je zo..

Bijdrager
    epoorklep

wacht……..ik zie idd een nieuwe optie die ik nog niet gevonden had……deze staat alleen niet bij de “on the go” playlist…..maar ik ga daar ff mee stoeien….

thnx…. 8) 8) 8)

Bijdrager
    jurian

Je kunt ook “toon dubbele nummers”kiezen en vervolgens 1 van de twee (of drie) verwijderen uit de playlist.

Bijdrager
    KarelWillem
    ”epoorklep”

Hoe moet ik dat zien……? dat je eerst alles selecteerd en dan pas toevoegt aan een play list…? Zo doe ik dat ook, maar weet je hoeveel nummers er in 30 gb gaan….? Ik doe er soms een paar dagen over om een nieuwe playlist te maken, elke dag er een paar bij….dus je vergist je zo..

Volgens mij snap je het idee achter de smart playlists (Archief > Nieuwe slimme afspeellijst) nog niet helemaal.
    Je geeft bijvoorbeeld aan dat je alleen muziek uit de categorie Soundtrack wilt.
    Of alleen muziek die je de laatste 30 dagen hebt toegevoegd.
    Of artiesten beginnend met een A, maar niet eindigend op een Z.
    Enzovoorts. En dat kun je allemaal combineren tot je ideale playlist.

Ik heb 47 Gb muziek, maar heb nog nooit één nummer handmatig toegevoegd aan een playlist.
    Laat staan dat ik een paar dagen doe over het maken van een playlist.

Bijdrager
    epoorklep

Tot voor je eerste bericht wist ik eigenlijk niet van het bestaan van de slimme playlist….ik ben wat aan het rommelen en het is idd een leuk hulpmiddel…

Maar ik blijf erbij dat een kleurtje in je bibliotheek wat aangeeft in welke playlist hij staat wel een handige gadjet zou zijn……..

idd bedankt voor je tip…!!:P

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.