9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    vincentvega

i-tunes met meerdere libraries?

Ik heb mij HD verdeeld in 3 partities. 1 van de 3 is voor muziek. hierop staat mijn iTunes library. nu is de partitie bijna vol en wil ik op een andere partitie een nieuwe library aanmaken. Ik weet niet hoe maar ook niet zeker of dat uberhaupt wel kan. Wie weet het?

Bijdrager
    Napsju

‘i-tunes’…. :cry: :sealed:

Moderator
    Strifer
    ”Napsju”

’i-tunes’…. :cry: :sealed:

:x

maar goed, volgens mij kan het niet. umm trouwens. wacht even. je kunt uiteraard WEL gewoon de locatie van je bibliotheek aanwijzen in iTunes en dat kan dan een grotere partitie zijn. Je verliest daarmee wel de directe toegang tot je oude bibliotheek. Maar goed.. als je iTunes even die partitie laat scannen op nummers ben je alweer een heel eind.

Bijdrager
    zimmen

Of … in je itunes Library folder maak je 2 symbolic links (alias) aan naar je verschillende partities. Zorg dan dat je itunes je files niet gaat beheren (renamen en kopieeren enzo) en het zou moeten werken …

Ik weet niet of dit duidelijk is maar goed:D

Bijdrager
    lowfi

dat werkt niet want je kan niet 2 aliassen hebben met dezelfde naam in een folder… of je moet aldoor de naam wijzigen

Moderator
    unSOUND

Het kan wel, maar alleen als je de optie om de bestanden naar de library te kopiƫren uit zet. Als je dan de huidige muziek laat staan, maar de nieuwe muziek op de andere partitie zet en daarvandaan naar iTunes sleept, zal het wel worden toegevoegd aan iTunes, maar blijven de bestanden op die andere partitie.

Bijdrager
    Turbanus

Maar dat bedoelt hij helemaal niet.

Moderator
    unSOUND

Ik ga er van uit dat die andere partitie niet groter is, en dat hij gewoon zijn muziek over 2 partities wilt verdelen…

Bijdrager
    vincentvega

precies

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.