17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    DJBW

I-Tunes heeft alles van mijn ipod er af gegooid!!

Hey
    Toen ik mijn ipod aansloot kreeg ik een melding van hoe ik de ipod moet noemen dus ik geef de naam op maa rik had over een vinkje heen gelezen en een paar tellen later kreeg ik weer hetzelde en toen had ik het uitgevinkt maar nu hebben alle nummer een uitroepteken ( ! ) er voor staan
    kan ik mijn nummer er weer op krijgen ??
    alvast bedankt
    Bernward

Bijdrager
    Dorkiban

Hey,
    kan ik mijn nummer er weer op krijgen? Ik begrijp de vraag niet helemaal. Kun je het nogmaals proberen?

Bijdrager
    beammeup

euh,…ja,… kun je dit nog 1 keer heeeeeeeeeel langzaam uitleggen.
    volgens staan je voorkeuren verkeerd en moet je die zo instellen dat je ‘handmatig’ bij wilt werken.

:o

Bijdrager
    hydro

Misschien heeft ie z’n muziek op z’n iPod gezet en daarna alles van z’n Mac afgehaald(zoals dat wel vaker bij andere mensen is voorgekomen)..en dan zul je dus ff moeten zoeken naar een tool waarmee je je muziek van je iPod naar je Mac terug kunt kopieren.

Of is er een ander probleem en snap ik de vraag niet echt goed?

Bijdrager
    DJBW

ik heb al eerste een windows pc. en ik had mijn ipod aangesloten toen kreeg ik een melding, dat ik de ipod een naam moest geven (normaal kreeg ik die melding niet) en toen drukte ik op ‘oke’ en toen begon ie alle nummer van mijn ipod te deleten en toen haalde ik mijn ipod er snel uit. maar als ik hem nu weer aansluit dan krijg ik bij alle nummers een vraagteken er voor te staan,
    maar kan ik de nummers nog terug halen??

Bijdrager
    Zout

gewoon even herstellen lijkt mij er zal wel een trojan of ander windows virus inzitten (haha).

Sorry dat was wel heel makkelijk.

Maar ff herstellen lijkt mij de kortste klap.

Bijdrager
    DJBW

??

Bijdrager
    Zout

welk gedeelte snap je niet (ik neem aan dat je dat bedoeld met je vraagtekentjes).

Bijdrager
    DJBW

gewoon even herstellen lijkt mij er zal wel een trojan of ander windows virus inzitten

dit gedeelte snap ik niet

Bijdrager
    wjgmspeedy

Suggestie waarvan ik niet weet of die werkt, misschien werkt dit windows tooltje op Planet Internet: http://web.planet.nl/planetdownload/ Valt te proberen.

Bijdrager
    nma

Goed, een poging van mij om je te helpen aangezien de rest niet echt thuis geeft: het belangrijkste is om te kijken of je muziek nog op je computer staat. Even zoeken op mp3’s (of welk formaat je ook gebruikt) lijkt me het beste. Als je alles hebt gevonden moet je het even uit de iTunes map halen voor de zekerheid. Parkeer maar even op je desktop ofzo. Vervolgens leeg je iTunes. Die uitroeptekens betekenen dat iTunes de nummers niet meer kan vinden om welke reden dan ook. Herstellen per nummer (door op uitroepteken te klikken en nummer te zoeken) is een hoop werk, dus selecteren en alles deleten (nadat je alle muziek eerst even in een mapje op je desktop had gekopieerd!). Daarna weer alles importeren naar iTunes, en het back-up mapje deleten (of op een CD zetten als echte backup!)
    Indien je niets meer aantreft op de computer: even bekijken of de nummers nog op de iPod staan, en, indien dat het geval is, even het progje downloaden dat hier besproken wordt:

http://web.planet.nl/planetdownload

Succes!

edit>

aangezien de rest niet echt thuis geeft

Hiermee bedoelde ik: deze jongen heeft duidelijk de uitgebreide uitleg nodig. Vandaar.

Bijdrager
    Zout

Is het niet zo dat deze jongen z’n ipodje in de warrie is? Dan lijkt mij een herstel gewoon de makkelijkste optie, je muziekjes komen gewoon uit iTunes terug.

Bijdrager
    nma

Is het niet zo dat deze jongen z’n ipodje in de warrie is?

Ja, misschien ook. Maar de uitroeptekens verschijnen enkel in iTunes, en duiden op een gebroken ‘link’ tussen het programma en de bieb (iTunes kan nummers niet meer vinden). Dat zal eerst hersteld moeten worden. Die iPod, mocht die idd ook een probleem vertonen, kan daarna nog. Enkel de iPod herstellen, lost het eerste probleem niet op volgens mij.

Bijdrager
    quirinus

Hey!
    Heb hetzelfde probleem gehad, en ben dus al m’n muziek kwijt, doordat na m’n probleem met m’n ipod ook nog eens m’n pc crashde…
    Heb toen wel het probleem op het forum geplaatst, en een aantal goede hints gekregen….
    Als je op het draadje hieronder klikt, helpt dat je misschien verder…
    Suc6!
    David
    http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=23669&highlight=

Bijdrager
    hydro

..kan aan mij liggen maar volgens mij snapt ie 2 dingen niet:
    – Hij weet niet hoe je je iPod moet herstellen(doe met de software-updater voor de iPod)
    – En snapt niet dat wij Mac gebruikers geen last hebben van al die windows rotzooi zoals virussen en dat wij hem daarmee plagen omdat ie een windoos heeft :P.

Bijdrager
    angorawol

Nee in zijn eerste post verteld hij ons niet dat het om de combinatie PC – iPod gaat. En dan maar hopen op een degelijk advies, terwijl wij allemaal Macintosh gebruiken (met of zonder iPod)
    Ik zonder iPod.

Bijdrager
    dardow

typisch pc probleem!!:P

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.