6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    zoob

i tunes gaat traag

Ik heb een imac G5 en ineens werk mijn itunes alsof je het op een overvolle G3 zou spelen… Veel te traag dus. Heeft er daar nog iemand last van gehad? Of weet iemand de oorzaak waarom ie ineens zo traag gaat?
    Zo stopt ie zelfs in het midden van een liedje om even op adem te komen…

Bijdrager
    Robse

Is hij niet bezig om het volume van alle nummers te optimaliseren?
    Dat had ik laatst ook. Hij ging zo traag als dikke stroop door een trechter.
    Als dat het is kan je het onderbreken of iTunes gewoon ze gang laten gaan. Eenmaal gedaan loopt het weer als een trein.

Bijdrager
    Hemi

Bij mij crasht iTunes sinds een tijdje soms tijdens het afspelen.
    Heb er geen iPod ofzo aanhangen, en ook geen plugins of extensies inzitten. Dit is sinds een eerdere OS-update zo gekomen denk ik.

Ook dan hoor ik dat al aankomen als een spelend nummer, even onderbroken wordt.
    iTunes staat dan zo vast als een huis. Een Force-Quit duurt een eeuwigheid voordat dit effect heeft.
    Soms is de crash zo ernstig dattie de Finder ook meeneemt, en daarmee vaak het hele systeem. (Misschien is het wel een vaag Finder-probleem, I’m not sure)

WindTunnel G4-Dual 876 mhz

Bijdrager
    iJezz
    ”Hemi”

Ook dan hoor ik dat al aankomen als een spelend nummer, even onderbroken wordt.

Gebruik je konfabulator ? Daar ligt het volgens mij aan , tenminste bij mij wel. Ik gebruik het ook sinds kort met 2 itunes widgets en die zorgen bij mij volgens voor de omderbreking..ik had er voor konfabulator iig geen last van

Bijdrager
    zoob

het is hier hetzelfde als wat hemi heeft denk ik… en ook sinds de laatste update…
    Misschien ligt het daar wel aan.
    En bij mij is het een itunes zonder extratjes…

hopenlijk gaat het over :wink:

Bijdrager
    Hemi

nope, gebruik geen Konfabulator oid.

Ik heb vaak alleen Proteus, FireFox en iTunes aan staan. Soms ook wel Transmit en Photoshop als ik met websites bezig ben.
    Onlangs heb ik als test de Home-directory van iTunes verplaatst, maar dat leek het probleem alleen maar te verergeren.

Nou kan ik wel herinneren dat ik weleens een iPod-Software Update heb uitgeschakeld, ipv geïnstalleerd. Misschien dat daar iTunes soms last van heeft ofzo.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.