5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Tom Lenaerts

I tunes downloadprobleem

Goeiemiddag allemaal,

Als ik muziek wil downloaden van itunes krijgt itunes de url niet open. Als ik bv een nummer wil beluisteren in de itunes store krijg ik een pop-up met de melding URL openen daaronder verbinden met een balk die half groen word en dan begint te flikkeren. Ik gebruik I tunes 8.0.2.20, ik kan probleemloos andere bestanden downloaden alleen geen mp3 bestanden. Ik werk al jaren probleemloos met itunes maar kreeg dit probleem bij aanschaf van een nieuwe computer.
    Besturingsysteem windows xp met panda antivirus.
    Ik heb al geprobeerd de anti virus + firewall uit te zetten (zelfs reeds antivirus programma volledig verwijderd) maar dit helpt niet ik heb een snelle verbinding als ik bv download van een snelle server haal ik probleemloos 350kb/s dus daar ligt het probleem blijkbaar niet. Ik heb al meerdere forums afgezocht maar kan niks vinden over dit specifieke probleem.
    Heb ook reeds contact gehad met itunes help desk die raden me aan itunes opnieuw te installeren ook dat heb ik al geprobeerd echter zonder resultaat.
    Weet er iemand raad?

Alvast bedankt groeten Tom

Bijdrager
    nookie

For the record –> iTunes.:wink:

Ik ben bang dat het niks met iTunes te maken heeft,
    maar je het meer in je pc zelf moet zoeken.
    Al een bezoekje gepleegd aan http://gathering.tweakers.net/ ?

Bijdrager
    iJust

Is er een reden dat je iTunes 8.1 niet geinstalleerd hebt?

Bijdrager
    Tom Lenaerts

iJust> Nee daar is geen reden voor heb ondertussen de nieuwste versie geinstalleerd maar zonder resultaat.

Nookie>Ik ben me ervan bewust dat het niks met iTunes heeft te maken maar waar dan wel mee. Het is niet zo dat ik een computerleek ben dus ik heb al vanalles geprobeerd, maar blijkbaar ben ik ook geen expert :D

Groeten Tom

Bijdrager
    Yeti

Ik heb ooit ook zo’n probleem gehad. Dit lag toen aan m’n Anti-Virus software, Norton. Toen ik deze opnieuw installeerde was het probleem opgelost.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.