11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    DitDenktnl

iPhone apps maken

Kan iemand mij vertellen waar ik een goede I-phone app bouwer kan vinden?

Bijdrager
    boerke
    Bijdrager
    Vinhelper

Wat voor soort app wil je bouwen en met welke functies?

In het geval dat je dat nog liever even voor jezelf houdt, respecteer ik dat natuurlijk.:wink:

Geblokkeerd
    Anoniem

Les 1: het is iPhone en geen I-phone.

Bijdrager
    DitDenktnl

We willen alle functionaliteiten op de site http://www.ditdenkt.nl, met name de polls, in de app hebben.

Wellicht nog een doorstuurfunctie en nog veel later een quiz………….

Bijdrager
    DitDenktnl

Ik heb begrepen van onze webbouwer dat de apps in een heel aparte taal gemaakt worden. Is het echt zo simpel?

Bijdrager
    Yaris
    Bijdrager
    r.heijma

Boek kopen: Sams Teach Yourself iPhone Application Development in 24 hours.
    ISBN-13: 978-0-672-33220-3
    € 34,95 bij Selexyz in Eindhoven.

Is echt een stap voor stap boek.

Bijdrager
    Ronald30

Hoe staat t met de app voor Ditdenkt? Is ie al klaar? Er zijn inmiddels al wat simpelere manieren voor apps maken. Dat hele xcode hoeft niet meer.

Bijdrager
    Verwijder

Dit lijkt wel reclame.

Bijdrager
    2eSteve

Ik heb begrepen van onze webbouwer dat de apps in een heel aparte taal gemaakt worden. Is het echt zo simpel?

Voor een webbouwer is het een vreemde taal, maar voor mensen die al ervaring hebben met programmeren voor een echt platform is het een kwestie van dingen erbij leren, het gaat om de taal Objective C.

Als ik jullie was zou ik een webapp maken: jullie hebben al webbouwers (in ieder geval 1), en die kunnen makkelijker een webapp maken dan een native app. Zelf heb ik daar geen ervaring mee, maar er zijn genoeg tutorials op het internet.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.