8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    Danibeens

i phone 5s apple id

ik heb en vraag over het apple id, ik heb de ios 9.3 geinstaleerd alleen vraagt hij nog om de i phone te activeren. er staat apple id en wachtwoord,
    er staat ook U hebt een ww nodig om dit apparaat te activeren, omdat de eigenaar dit apparaat via ”zoek mijn i phone” aan zijn apple id heeft gekoppeld. Alleen ben ik mijn apple id vergeten en een nieuw apple id heeft ook geen zin omdat ik dat al geprobeerd heb. kunt u mij daar mee helpen

Groetjes,

Daan Beens

Bijdrager
    Shmoo

? phone.

iPhone

Bijdrager
    Targaryen

Hoe kun je je Apple ID vergeten zijn? Dat moet je gebruikelijke e-mailadres zijn. Kijk eens op je mac of je pc of je het zo niet kunt vinden. Daarbij, lijkt me gezien de manier waarop je het omschrijft een wat vreemde zaak. Toevallig geen iPhone gevonden?

Bijdrager
    KarelWillem

Yep, je Apple ID vergeten.:)

Je wachtwoord vergeten is tot daar aan toe. Maar dit is niet heel aannemelijk.

Bijdrager
    Danibeens

Ha ,ha . nee hij is niet van de wagen gevallen.Ik heb alleen mijn mailadres in het begin ooit eens veranderd na de update vraagt hij om het oude apple id en krijg deze met geen mogelijkheid meer boven water,hele mailbox al doorlopen.Morgen nog maar eens met de Applestore bellen.

Bijdrager
    html-junky

Maar als je je mail adres veranderd dan is het oude mail adres direct uit je geheugen gewist ofzo? Als ik verhuis naar een andere stad dan weet ik toch ook nog wel waar ik vroeger heb gewoond?

Gewoon je oude mail adres invullen en je huidige wachtwoord

Bijdrager
    iMac Lover

De enige mogelijk die denk ik over blijft, om je iPhone te activeren via iTunes op je Mac of Windows machine

Ter minste, als je regelmatig je phone hebt verbonden met iTunes op je computer
    iTunes geeft automatisch je Apple ID weer

Anders Apple bellen, als je telefoon geregistreerd is bij Aplple
    Misschien als je je serie nummer van je iPhone door geeft dat men je verder kan helpen

Gr

Bijdrager
    GastonM

Het is een bekend probleem. De iOS 9.3-update is nu ingetrokken voor oudere iPhones en iPads.

Apple pauses iOS 9.3 update for older iPads and iPhones following reports of ‘bricked’ devices

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.