30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 32)
  • Q:
    Bijdrager
    Matterhorn

I Life

Zal er tegelijkertijd met Leopard ook een nieuwe I Life
    uitkomen?

Bijdrager
    Ben271185

Dat moet je eens aan deze persoon vragen, spijtig genoeg heb ik zijn e-mailadres niet.

Bijdrager
    Vesper

Oh, ik wel hoor. Da’s gewoon [email protected] 8)
    Maar we weten het dus niet, er zijn geruchten maar Apple heeft zelf nog niets concreets gelost. Wachten dus.

Bijdrager
    Geitekaas

Ja.
    Misschien komt iLife zelfs iets eerder:-)

Inactief
    Anoniem

Als je Leopard los koopt dus zonder Mac erbij, zit er dan standaard iLife bij?

Bijdrager
    smoothly

Nee, ilife krijg je bij een nieuwe mac. Het is geen onderdeel van het OS en kost los €79,-

Bijdrager
    ziggy

nee, zijn losse aankopen.

Bijdrager
    Proof of Youth

Er gingen toch wel geruchten dat het misschien met Leopard kwam?

Bijdrager
    error

Ik zou het wel een beetje lullig vinden als Apple dit jaar nog met iLife en iWork updates komt en ze dan “iLife ’07” en “iWork ’07” gaat noemen. Klinkt heel erg naar “Microsoft Office 2004”

Jaartallen verwerken in de naamvoering van software is een heel knullig concept.

Plus: stel dat komende versies van iLife en iWork niet kunnen functioneren zonder Leopard (vaak genoemd als de oorzaak van het uitblijven van updates)… mooie koppelverkoop is dat.

Bijdrager
    Cloudsurfer

@ topicstarter: Wat is er mis met iLife 06? Alleen omdat er 06 achter staat? Is er iets wat je wanhopig in het pakket mist?

Bijdrager
    iAgree

Ik ben nog steeds van mening dat we niets over ilife horen omdat het een onderdeel van leopard gaat worden, leopard word full featured inclusief alles wat nu ilife heet, hij ( Onze Ome Steve ) heeft het volgens mij al gezegd tijdens de preview van leopard in 2006 op de wwdc. In october weten we het zeker .

Bijdrager
    Mendoza

@iAgree
    leuke mening, maar hoe verklaar je dan dat Leopard gewoon €129 (o.i.d.) gaat kosten?

Bijdrager
    Proof of Youth
    ”Mendoza”

@iAgree
    leuke mening, maar hoe verklaar je dan dat Leopard gewoon €129 (o.i.d.) gaat kosten?

Een mooie mats-actie van Apple omdat we langer moesten wachten op Leopard.

Bijdrager
    Mr. Macminded
    ”Cloudsurfer”

@ topicstarter: Wat is er mis met iLife 06? Alleen omdat er 06 achter staat? Is er iets wat je wanhopig in het pakket mist?

Numbers? :sealed:

Bijdrager
    Bor

*mee eens*

Bijdrager
    Proof of Youth

Mwah, ik heb eigenlijk nog nooit een Excel of iets dergelijks nodig gehad…

Ik wil gewoon weer leuke vernieuwende dingen, ik laat me graag verassen door Apple. Wat nieuwe features in Garageband en iWeb…

Bijdrager
    Matterhorn
    ”Cloudsurfer”

Niets:)
    Maar ik kan me voorstellen dat er een nieuwe komt.
    Met het uiterlijk van leopard.

Eerder kwam er toch ieder jaar een nieuwe :?

Bijdrager
    Brent146
    ”applegebruiker”
    ”Cloudsurfer”

Nu dus niet. Waarschijnlijk zal er dus ofwel met Leopard een nieuwe iLife komen of bij de MacWorld. iLife ’08 dan.

Bijdrager
    Mendoza
    ”Kabouter”
    ”Mendoza”

@iAgree

Een mooie mats-actie van Apple omdat we langer moesten wachten op Leopard.

geweldig! nu maar hopen dat je een grap maakt.

Bijdrager
    Proof of Youth

Haha, waarom? Is toch mooi meegenomen als het waar zou zijn?

Bijdrager
    Cloudsurfer

Ik denk dat het gewoon een kwestie van prioriteit is. Apple heeft de eerste helft van het jaar zoveel mogelijk gewijd aan de iPhone. Nu is die klaar en kunnen ze met Leopard aan de slag. Als dat klaar is komen iWork en iLife weer aan de beurt.

Bijdrager
    Mendoza

precies.

kan ik gelijk m’n joopbar even testen.

Bijdrager
    Proof of Youth

Waarom niet in een img tag?

Bijdrager
    Mendoza

na wat geklooi is het gelukt.

Bijdrager
    ivan92
    ”Mendoza”

na wat geklooi is het gelukt.

hoe moet je klooien dan:? de link staat gewoon ophttp://www.yooph.nl/mijn_profiel/ en dan is het tussen zetten

Bijdrager
    Mendoza

tsja, maar dat moet je dan wel weten. en geen ‘/’ vergeten.

persoonlijk vind ik dat er aan jouw quote ook wel iets schort . . . . 8)

Bijdrager
    KingAchille

Even off topic, maar het past er wel een klein beetje bij. Ik weet dat er een soort van periode bestaat als je daarin een nieuwe Mac koopt, dat je dan een gratis update krijgt naar het volgende besturingssysteem. Leopard dus.

Dus vanaf wanneer heb je ongeveer recht op een gratis update naar Leopard als je een nieuwe Mac koopt voordat Leopard officieel uit is?
    Mvg,

Bijdrager
    PretPedKadet

Dat is niet echt lang… ik dacht als een maandje later leopard uitkomt je dan deze nog gratis kan krijgen maar met natuurlijk service/verzendkosten:wink:

Bijdrager
    karelc.
    ”Brent146″
    ”applegebruiker”
    ”Cloudsurfer”

Nu dus niet. Waarschijnlijk zal er dus ofwel met Leopard een nieuwe iLife komen of bij de MacWorld. iLife ’08 dan.

iLife 1
    iLife 2
    iLife 3

Klinkt wel beter dan iLife ’06 en zo

Bijdrager
    Cloudsurfer

Volgens Macrumors is de nieuwe iLife al klaar en wordt hij tegelijk met de nieuwe iMac uitgebracht… ik hoop het wel :)

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 32)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.