12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    elfken

I calender gegevens worden automatisch gewist

Hallo Allemaal!

Ik ben echter op zoek naar iemand die me hierbij kan helpen:

In november ben ik bevallen en heb sindsdien allerlei gegevens op i calender bewaart van alles wat hij nieuw leert….
    Nu ik heb nooit willen syncroniseren op mijn macbook uit angst dat er gegevens zouden verloren gaan…
    Nu heeft mijn i phone zelf de helft van die berichten verwijderd…. bestaat er iets als time machine op i phone???
    weet iemand hoe ik dit kan terugvinden in i calender of ander programma maar zowieso op i phone want back up heb ik ook niet pfffff!!!!

Bijdrager
    elfken

ik heb wel bij alle agenda’s ook zoiets als i cloud maar hoe vind ik dit dan terug op i phone??? begrijp de sitiuatie echt niet…

Bijdrager
    iMacer

Dag elfken,
    Kijk eens in de instellingen bij e-mail, contacten, agenda’s (onderaan) bij agenda’s . Wat staat daar bij Synchroniseren ingesteld, waarschijnlijk half jaar. Selecteer alles.
    Misschien is dat het probleem(pje).
    Een hele leuke app. voor dat is trouwens “Day One” dat is een digitaal dagboek. Kan met Mac versie….

Bijdrager
    Qmagic

Op de iPhone kan je instellen hoelang je oude agenda punten wilt synchroniseren.
    Instellingen email,contacted,agenda -> Agenda’s: synchroniseer -> alles/6maanden/2weken/etc…

Als je een back-up van de iPhone (agenda) wilt hebben kan dit via iCloud (agenda) aan te zetten of te synchroniseren met iTunes. Dan heb je altijd in dezelfde agenda in iCal op je macbook.

Als je iCal op je macbook gebruikt, kan je altijd handmatig een extra back-up maken vanuit het programma iCal via exporteer iCal-archief.

Als je nooit een back-up gemaakt hebt van je iPhone (via iTunes of iCloud), kan je niet meer herstellen naar een oudere datum en ben je alles kwijt.

Bijdrager
    elfken

Beste Qmagic,
    Mss weet u hierbij meer:
    Bij iCloud staat agenda op I
    iCloud reservekopie op O
    Melding bij verwijderen I
    Melding bij uitnodiging I
    Synchroniseren: laatste maand
    Tijdzone: uit

Hopelijk heb ik het toch nog ergens….

Bijdrager
    elfken

Beste imacer
    Er stond idd laatste maand dit heb ik nu veranderd naar alle herinneringen…
    Kan er nu nog iets opgezocht worden want wat veranderd dit nu?
    Groetjes!

Bijdrager
    iMacer

Dag elfken
    Je zat wat te laag bij de instelling. Je moet de agenda instellingen wijzigen. Die staan nu op
    Laatste maand. Zet deze op alles. Je schrijft dat iCloud op 1 staat dus aan. Dan moet je alles nog hebben lijkt mij.

Bijdrager
    elfken

Waar dan?:-)

Bijdrager
    elfken

ICloud staat wel maar op 5,0 GB…

Bijdrager
    elfken

Maar iCloud reservekopie staat wel op O
    En als ik dat wil wijzigen naar I dan komt erop er wordt niet langer een reservekopie aangemaakt…

Bijdrager
    elfken

???? Kan iemand me nog helpen ????

Bijdrager
    KarelWillem

Verander eerst in je topictitel eens i calender in iCal.

Wellicht dat mensen je topic dan ook eens met zoeken tegen komen.:wink:

i calender bestaat niet.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.