22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)
  • Q:
    Bijdrager
    Ganymedus

i-Buddy en OSX?

Ik heb gisteren een i-buddy gekregen van sinterklaas… maar ik kan alleen maar windows drivers vinden. Is het iemand al gelukt om dit speeltje aan de praat te krijgen op OSX?

Bijdrager
    MrAcid

Wat een drama dingen zijn dat.. Mijn collega kwam er laatst mee aanzetten, of ik het wilde hebben.

NEE, natuurlijk niet. Wat een troep.

Maar goed, de reden dat hij het weg deed was dat het niet werkt onder OS X, dus ik denk dat je dat kunt vergeten.

Bijdrager
    Ganymedus

Hm dat is dan flink balen, maar tegelijk ook weer een leuke uitdaging om te kijken of we het aan de praat kunnen krijgen. :D Ik ga me wel weer in terminal verdiepen.

Bijdrager
    sypie

i-Buddy is a patented product specially designed for Windows Live Messenger (MSN) users. It is a 3-inch tall figureine connecting to a computer using a USB cable.

System Requestments

* PC running Windows 2000/XP/Vista
    * MSN Messenger version 7.0 or above
    * One available port (USB 1.0 or USB 2.0)

Kortom: Windows Live Messenger is niet voor OS X. MSN wel…

Bijdrager
    Ganymedus

ja die gegevens heb ik ook gevonden op het internet.
    Maar ik heb ook al wat links gevonden van mensen die het werkende hebben gekregen onder bijv. ubuntu… en daar draait ook geen msn7 op, dacht ik…

Bijdrager
    DouweM

MSN Messenger 7.0 of hoger (Windows Live Messenger) zijn inderdaad alleen de Windows-client. Standaard werkt de I-Buddy dus niet op niet-Windows. Die mensen die het op Ubuntu werkende hebben gekregen hebben waarschijnlijk hele nieuwe drivers moeten schrijven, die dan ook weer samenwerken met de MSN-client van hun keuze (aMSN, Emesene, Gaim…)

Bijdrager
    Ganymedus

Ik kijk wel even of het me lukt.
    Voorlopig schiet het niet op de standaard msn :S

Bijdrager
    Sven van de Scheur
    ”Ganymedus”

ja die gegevens heb ik ook gevonden op het internet.
    Maar ik heb ook al wat links gevonden van mensen die het werkende hebben gekregen onder bijv. ubuntu… en daar draait ook geen msn7 op, dacht ik…

id (oud ubunturaar) kan je verzekeren dat er voor linux continue mensen aan het prutsen zijn om dit soort dingen aan de gang te krijgen, het werkt dan vaak wat hacky maar het werkt. misch dat de third-party linux drivers ook op mac willen compilen?

Bijdrager
    iPJ

Hmm.. Zoon ding ben ik ook al eens een x tegen gekomen op internet! Vond hem ook wel vet maarja alleen voor Windhoos… :? Maar als het je lukt en het is een beetje te doen neem ik ook zoon ding! :D

Bijdrager
    boriskiss

sinterklaas toch….

Bijdrager
    iPJ

Is het al iemand gelukt…? :?

Bijdrager
    iPJ

Zijn er trouwens nog vergelijkbare aparaten die wel met OS X samen werken?

Bijdrager
    karf
    Bijdrager
    iPJ
    ”karf”

Nabaztag

Naah, dies wel heel erg..

Bijdrager
    Ganymedus

tot nu toe is het me gelukt om mijn hele msn messenger te slopen… maar de ibuddy werkt nog steeds niet:(

Bijdrager
    iPJ
    ”Ganymedus”

tot nu toe is het me gelukt om mijn hele msn messenger te slopen… maar de ibuddy werkt nog steeds niet:(

Jammer.. :oops: :cry:

Bijdrager
    Swiss
    ”karf”

Nabaztag

Vind het echt een leuk ding :lol:

Bijdrager
    Ganymedus
    ”iPJ”
    ”Ganymedus”

Jammer.. :oops: :cry:

Nouja, amsn werkt nog stabiel. De windows messenger slopen is niet zo’n kwalijke zaak… :wink:

Bijdrager
    RoyHochstenbach

Je hebt van die bedrijven die denken dat alle computers in de wereld een PC zijn met WIndows erop. Dus ik denk idd niet dat je dit op OS X kan gebruiken…

Bijdrager
    Ganymedus

Dat is wel heel erg optimistisch…. maar wellicht heb je gelijk. Onderhand heeft het ook al een ‘tijdelijk’ verblijf gevonden in een doos.

Bijdrager
    hoentjes

hallo,

ik heb dus een i-buddy gekocht.
    hij danst wel op muziek van windows media player.
    maar op msn doet ie niks.

ik heb gehoord dat je rechts bovenin op “help” moet klikken en dan op “check updates”.
    als ie ge-update is moet ie het doen.
    maar bij mij komt dan het volgende te staan als ik wil updaten: “Je hebt niet voldoende rechten om software updates uit te voeren”.

hoe kan dit? als ik hem test, doet ie het wel !

ik heb windows vista, ligt het daar aan?

wie kan me helpen?

alvast bedankt, vr gr christina

Bijdrager
    Ganymedus

Goh windows vista en de e-buddy… ik moet eerlijk bekennen dat ik geen vista meer heb. Maar de e-buddy heeft het altijd gedaan op mijn werkcomputer. En daar zat ook vista op.

helaas is de mijne onderhand overleden….

22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.