15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    beeros

I-abonnement in Blackberry

Hallo,

IK heb een i-500 abonnement bij t-mobile. Nu is mijn iphone kapot en wil ik graag een blackberry. Maar is het mogelijk om dit abonnement in een blackberry te doen en mee te internetten mail te checken enz enz.

Heeft iemand hier ervaring mee of kan iemand mij op weg helpen?

Alvast bedankt,

Groeten Maarten.

Bijdrager
    me.com

Moet gewoon kunnen lijkt mij. Simkaart in de Blackberry en gaan met die banaan!

Bijdrager
    beeros

maar dan heb je toch nog niet de BB privileges? ping, mail enz enz.
    En omdat de BB met web and walk werkt en de iphone niet worden er dan niet extra kosten berekend voor het internetten?

Bijdrager
    Cea

Gaat volgens mij niet werken, of een i500 abbo zou iets speciaals moeten zijn.
    Een BB dataplan moet specifiek voor je blackberry aangevraagd worden. Heb mijn dataplan moeten omzetten naar BB om mails en data op te BB te krijgen. Je moet dus een geregistreerd toestel hebben ( aangesloten dus op bb plan) om te kunnen internetten, mails en chatten.

Bijdrager
    beeros

kan je dat laten omzetten, of kost dat allemaal weer veel

Bijdrager
    Cea

Bij mijn provider is het omzetten gratis, enkel het BB abbo was 5 euro duurder tov mijn normaal dataplan.
    Tenslotte is bij mij data een service die maandelijks opzegbaar is ( Het telefoon abbo is dat niet) en dus het bb plan ook. Dus ook zonder kosten om te zetten naar eventueel een BB plan.
    Best even vragen aan je provider.

Bijdrager
    Thijs van Tol

Wat moet je ├╝berhaupt met een BlackBerry?

Bijdrager
    sepollema

@ Thijs van Tol; Gast…. origineel hoor !!

’t kan, maar je moet bij t-mobile een extra blackberry service laten toevoegen aan je abbo. Kosten; 10 euro per maand.

Bijdrager
    Huibregt

Begrijp ook niet goed wat dit BlackBerry topic op een iPhone hardware forum doet……

Bijdrager
    Thijs van Tol
    sepollema op 01 augustus 2010

@ Thijs van Tol; Gast…. origineel hoor !!.

Originaliteit heeft hier niets mee van doen, een BlackBerry vraag hoort hier niet thuis…

Bijdrager
    blablabla

Blackberry?

Bijdrager
    sepollema

@Thijs, klopt… maar dan had je je opmerking wellicht wat anders moeten formuleren!

Bijdrager
    Nickalicious

Het gaat toch om een i-abo? Is toch ook indirect iPhone?

Bijdrager
    Ezri Dax

Ik kan mij inderdaad voorstellen data je de vraag hier stelt, aangezien een i abonnement een iPhone gerelateerde vraag is, maar het is geen iphone hardware gerelateerde vraag.

Bijdrager
    Gerjan

Absoluut een gerelateerde vraag aan de iPhone, wellicht dat ze dit draadje kunnen verplaatsen naar iPhone Providers en Winkels?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.