8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    iErnst

Hyves

Heb de afgelopen dagen last van Safari die er om de haverklap mee stop (lees: overwacht stopt) en dan in principe alleen bij Hyves.nl. Is hier wat aan te doen? (behalve die site niet meer bezoeken…)

Bijdrager
    mvdenberg

Ik weet dat mijn vrouw hyves bekijkt met Firefox: daar lukt het wel zonder problemen. Het zal dus ongetwijfelt een stuk code zijn waar Safari niet mee overweg kan.

Bijdrager
    Marieke van Osch

Ik heb er geen last van gehad en bezoek Hyves altijd met Safari. Wat je zou kunnen doen is even opschonen (cache en geschiedenis) en kijken of het dan beter werkt. Of een andere browser (Firefox, Camino) proberen.

Nu is Hyves wel vaak heel traag hoor, dus het ligt ook voor een groot gedeelte aan de site die volgens mij uit zijn voegen is gegroeid. Lijkt me ook niet makkelijk om zo’n platform te hosten.

Bijdrager
    html-junky

Bij mij viel hij ook altijd uit in Safari hij stopte er dan gewoon mee zonder enig berichtje of foutmelding, maar ik moet wel zeggen dat ik niet de laatste versie gebruikte.

Bijdrager
    Pienjow

ik heb hetzelfde, maar toch raar.

een jaar ofzo terug heb ik een interview met de oprichter van Hyves op tv gezien, en in dat hoofdkantoor stonden alleen maar Macs! Dus misschien gebruiken ze daar zelf dan ook een andere browser, of ze krijgen het zelf ook niet opgelost.. missschien maar ff een mailtje sturen ofzo

Bijdrager
    domi235

Gebruik je safari 2 of de public beta van 3? Safari 2 klapt er bij mij ook bij verschillende sites gewoon uit, dus totdat safari 3 uit de betafase is gebruik is firefox:)

Bijdrager
    Nick Nack

EN, dan komt er nog eens bij dat Hyves qua Java, html, php & flash 1 grote bende is.

Je moet gewoon een forse pc hebben om die kutsite fatsoenlijk te draaien!

Maar ach, zal ooit wel verbetering in komen.

Geblokkeerd
    Anoniem

Ik draai hyves eigenlijk altijd in Safari! Nooit wat mis mee geweest.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.