14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    syriani

hypocriete microsoft

echt wel lachen,
    als het ware met trots geven ze langs alle kanten weg dat ze wel degelijk hun fotocopiërs op volle toeren laten draaien.

kijk even naar het filmpje dat microsofts’ langverwachte ServicePack 2 voor windowds xp met begeleiden…
    het eerste beeld wat je ziet is… JAWEL! . . . een MAC, meerbepaald een Tibookje waarvan het apple logo netjes weg ‘gephotoshopped’ is.

http://www.microsoft.com/athome/security/asx/step1_internetfirewall.asx

Bijdrager
    interFACE

Even advokaat van de duivel —> M$ is een softwarebedrijf dat ook VPC aanbiedt. Het maakt dus geen bal uit wat voor een computer je gebruikt. :mrgreen:

maart&

Bijdrager
    Freek.

Haha, is idd wel ehh… 8) ja!
    Wat een sufkoppen bij MS!:lol:

Bijdrager
    syriani
    ”interFACE”

Even advokaat van de duivel —> M$ is een softwarebedrijf dat ook VPC aanbiedt. Het maakt dus geen bal uit wat voor een computer je gebruikt. :mrgreen:

maart&

als het dan toch geen bal uitmaakt waarom laten ze de apple dan niet gewoon staan?

Bijdrager
    Pasav

Maare … als de SP 2 uit is komt VPC ook snel uit …..:)

Bijdrager
    dada1958

MS maakt toch geen computers?

Bijdrager
    Esquare
    ”dada1958″

Ze maken ook geen betrouwbare software: dat heeft ze ook nog nooit tegengehouden.

:mrgreen:

Bijdrager
    dada1958
    ”Esquare”
    ”dada1958″

Ze maken ook geen betrouwbare software: dat heeft ze ook nog nooit tegengehouden.

Ik stoor me er niet aan; ik heb alleen MS IE ergens op mijn HD, gebruik ik af en toe om m’n Freeway spul mee te testen. Wel moet ik af en toe meewarig glimlachen als die advertenties zie:)

Bijdrager
    hanzwillem
    ”Esquare”
    ”dada1958″

Ik weet niet onder welke steen jij geslapen hebt de laatste tijd, maar office 2004 voor mac is wel een erg puik stukje software!

Bijdrager
    japser909

Wat zullen ze gelachen hebben op de PR afdeling van M$…. we zetten er een titanium op 8) dan gaan ze weer lekker zeiken… en hebben we weer aandacht van de applelaars.,…

and again… het lukt weer :lol:

:apple: so f :innocent:

NB: na kijken filmpje weten we dus hoe achterlijk ( sommige 8) ) gebruikers kunnen zijn…. meerendeel weet nix van firewalls af…. :lol:

Bijdrager
    macpro

Lekker op 3e klas lagere school niveau ingesproken.

Nou nog een link naar deze pagina om het verhaal compleet te maken:

Where’s the Any Key?

:lol: :P

Bijdrager
    Esquare
    ”hanzwillem”

Ik weet niet onder welke steen jij geslapen hebt de laatste tijd, maar office 2004 voor mac is wel een erg puik stukje software!

Ironie is blijkbaar niet aan iedereen besteed. Overigens: zelfs áls Office 2004 iets minder bagger is dan Office X, waarvoor ik bijna 1000 ouderwetse pietermannen heb moeten neertellen, dan staat dat nog in geen enkele verhouding tot de rest die MS de afgelopen decennia onder de noemer ‘software’ heeft menen te moeten afleveren. Dat er dan na twintig jaar eindelijk iets fatsoenlijks uitkomt, kun je toch nauwelijks een prestatie noemen.

:evil:

Bijdrager
    hanzwillem
    ”Esquare”
    ”hanzwillem”

Ironie is blijkbaar niet aan iedereen besteed.
    :evil:

klopt, ik doe alleen aan sarcasme 8)

Ik vind het een goed filmpje. Ze willen laten zien hoe je je computer veiliger kunt maken, dus laten ze een mac zien. Lijkt me vrij logisch:)
    Zo heb ik mijn computer ook veiliger gemaakt, door m in te ruilen voor een iBook

Bijdrager
    Esquare
    ”hanzwillem”

klopt, ik doe alleen aan sarcasme 8)

Dat heb je dan met Microsoft gemeen.

:lol:

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.