30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 285)
  • Q:
    Bijdrager
    wjgmspeedy

hunk van de dag!!!

Waarom is het hunk van de dag topic verwijdert, en het babe van de dag topic niet?

Bijdrager
    dfI*)#[email protected](*_)$U#JHEN#[email protected]$(#@Halert(‘hi’);

omdat daar nooit werd gepost sinds dat de ‘hunk lovers’ verdwenen zijn?

Bijdrager
    trabant

In het basssistendraadje is al twee jaar lang niets gepost, en dat is zowaar door een mod van dienst omhooggeschopt
    Het verdwenen Hunk-draadje was recentelijk nog omhooggeschopt.
    Dit lijkt op willekeur.

Bijdrager
    wjgmspeedy

Turbanus heeft in het hunkdraadje geregeld zijn ongenoegen geuit over de geposte plaatjes. Heeft hij toch lekker zijn zin gekregen. Op 23 maart (3 maanden geleden) is er nog in gepost. (Onder andere door Turbanus zelf.)
    googlecache
    En daarna zijn er nog 3 pagina’s geweest.

Bijdrager
    trabant
    ”wjgmspeedy”

Op 23 maart (3 maanden geleden) is er nog in gepost. (Onder andere door Turbanus zelf.)
    googlecache.

En hij post jantje smit. Het enige positieve dat ik daarover weet op te lepelen is dat Smit die Yolanthe heeft weten te strikken. Maar dat maakt ‘m nog geen hunk.
    Komaan Turb, fouten kun je rechtzetten. Doe dat dan ook.

Moderator
    Pete.Z

Tja…..

Raar dat een hoop mensen niet of niet meer zo veel hier komen?

Bijdrager
    Turbanus

Nee nee… het hunk-draadje bevatte heel veel vraagtekentjes. Er is niks mis mee als het opnieuw gestart wordt.

Moderator
    Pete.Z

Dat is wel het nadeel van die oude fotodraadjes,veel doorgelinkte foto’s zijn kwijt.

Bijdrager
    Turbanus

Je moest eens weten hoe lang de server blijft hangen op sommige vraagtekentjes. Vooral die in de onderschriften of ava’s van oudere gebruikers is een ramp.

Moderator
    Pete.Z

De server blijft overal op hangen volgens mij,ik moest 50 seconden wachten voor het invoer venstertje verscheen om dit te posten….:wink:

De beste oplossing zou zijn om simpelweg helemaal opnieuw te beginnen,maar dat is natuurlijk geen optie.

Handmatig alle gebruikers verwijderen die niet meer posten en al die oude draadjes vol kruisjes verwijderen,dat zou al wat helpen,maar dat is natuurlijk ook een hondebaan.

Ben benieuwd hoelang het duurt voor deze post verschijnt.

Bijdrager
    Turbanus

Ik blijf stug doorgaan……:wink:

Bijdrager
    sypie
    ”Pete.Z”

Handmatig alle gebruikers verwijderen die niet meer posten en al die oude draadjes vol kruisjes verwijderen,dat zou al wat helpen,maar dat is natuurlijk ook een hondebaan.

Bedankt voor de complimenten. Ik ben dan ook 1 van de doorzetters die topics wegknikkert. Van sommige lounge dingen zijn de topics flink ingekort. Met name de topics die onder de 450 pagina’s zitten, topics met meer pagina’s zijn niet meer te splitsen, de server verslikt zich daar in.

Algemeen is ook opgeruimd. De topics waar specifies vragen in staan over andere zaken (hardware, software, OS, internet en netwerken en al die andere) moeten nauwkeuriger nagekeken worden. Dat is inderdaad een hondenbaan.

Zoals Turbanus zegt: We gaan rustig door…

Moderator
    Pete.Z

Prima werk,laten we hopen dat het inderdaad snelheidswinst en wat stabiliteit brengt.

En aarzel vooral niet om zinloze topics zoals tot 100.000 tellen weg te gooien.

:evil: :evil: :wink:

Bijdrager
    Ri.Co

mmhm :?

niet meteen wat ik verwacht had van het ‘hunk van de dag’ topic …:P

Bijdrager
    Turbanus

Krijgen net de melding van beheerders dat we moeten stoppen met het sneller maken van het systeem. Even afwachten dus. Eerst overleggen.

Bijdrager
    Ri.Co
    ”tommy666″

veel trager als hier kan bijna niet:P (het forum dan:P )

en daar ben ik het mee eens

Moderator
    Pete.Z
    ”Turbanus”

Krijgen net de melding van beheerders dat we moeten stoppen met het sneller maken van het systeem. Even afwachten dus. Eerst overleggen.

Het erge is,ik geloof je.

Bijdrager
    Turbanus

Eve een kleine correctie, De vertragngen schijnen door andere oorzaken te komen en waarschijnloijk heb ik het verkeerd begrepen.

Bijdrager
    J.S.Bach

En waar blijkft nu die eerste hunk ?

Bijdrager
    Turbanus

:mrgreen:

Bijdrager
    ivan92
    ”Turbanus”

:mrgreen:

:D

Bijdrager
    J.S.Bach

mijn dag is weer helemaal goed

Bijdrager
    ivan92
    ”J.S.Bach”

mijn dag is weer helemaal goed

net op tijd:D

Bijdrager
    Brent146

Bijdrager
    danielpunt

Ik moest eigenlijk denken aan deze skunk:

Bijdrager
    Turbanus

Bijdrager
    Roberta

Vriend van Swiebertje :? ?

Moderator
    Pete.Z
    ”Roberta”

Geboren na 1980?? :wink:

Bijdrager
    Turbanus
    ”Pete.Z”
    ”Roberta”

Geboren na 1980?? :wink:

Dat was toch wel duidelijk!:wink:

Bijdrager
    Jor1

Jeeeutje wat is het forum snel, en zo lekker leeg ook.

Fijne hunks…bedankt goeie actie…

adios.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 285)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.