4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Chorro

Humax netwerkschijf te benaderen met iPad?

Hallo,

Wij hebben een Humax iHDR-5050c digitale televisie decoder met harddisc, deze Humax is bekabeld verbonden met de router hier waardoor ik d.m.v. Filezilla op m’n Mac bij de bestanden kan die op de harddisc staan van de Humax (ik kan daardoor de opgenomen programma’s afspelen en de Humax gebruiken als netwerk mediacenter).

Maar bestaat er een app wat het mogelijk maakt om de Humax te benaderen zodat ik op m’n iPad de opgenomen programma’s kan bekijken?

Bijkomend vraagje: Ik kan via m’n browser (zowel Chrome, als Safari, als Firefox) de Humax niet benaderen, krijg dan een pagina voor me dat de server niet reageert. Via Filezilla is het geen probleem, iemand verklaring voor?

Sleutelbeheerder
    Night

Zoals ik het dus bekijk, gebruik je een FTP toegang naar je HD. Je zult dus op je iPad ook een FTP app moeten draaien om verbinding te kunnen maken met je HD. Een voorbeeld hiervan is bijvoorbeeld:
    http://itunes.apple.com/us/app/ftp-on-the-go/id286479936?mt=8

Bijdrager
    Chorro

Ja, het is inderdaad een FTP toegang!

Ik zal eens kijken naar die app, al vind ik 7 dollar wel aardig aan de prijs. Ik kijk even verder, die prijs houd me tegen. Zal AirVideo hier iets mee kunnen? Het is een *.ts extensie

Dankjewel!

Bijdrager
    Star65

Ik vermoed dat Goodreader het ook kan. Kost ietsje minder.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.