4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    DeeDee

Hulp voor Flash CS5 gezocht…

Hoi, ben opzoek naar een Flash hulpje.
    Ben zelf programmeur voor e-commerce web projecten en d8
    laat ik eens een Flash projectje aannemen…
    Heb het hele project klaar (Flash CS5) alleen alles gaat schokkerig..
    Is er iemand die ervaring heeft van flash (CS5) heeft en me zou willen helpen?
    Kan je belonen met een weder dienst.

Groeten,
    Patrick

Bijdrager
    Remcovanderveer

Tip,
    Doe niks met flash. Is niet meer van deze tijd.
    HTML5 = 2011

Bijdrager
    martijnG

@Remco,
    HTML5 is leuk natuurlijk, maar de echte HTML5 is pas bruikbaar over een aantal jaren. Animaties CSS3, VIDEO tags etc, werken nu alleen nog maar op een beperkt aantal browsers. Iedereen schreeuw elkaar na over HTML5 zonder te weten wat de consequenties zijn. Persoonlijk heb ik mijn laatste Flash project gedaan in 1999 en wil dat ook graag zo laten:lol:

@DeeDee,
    Gebruik je veel pixels in je Flash Projectje ( hoogte breedte ) ? Ook vector vormen zo schoon mogelijk (zo min mogelijk punten ) werkt vaak ook.

Bijdrager
    DeeDee

Hoi Remco, begrijp dat je in Flash omgeving zoveel mogelijk vector moet gebruiken, maar in mijn geval ontving in een kant en klaar ontwerp in Photoshop hoge resolutie. Heb al geprobeerd te scale naar lage bitmap, maar heb het gevoel dat ik iets over het hoofd zie. Standaard programmeer ik met .PHP, java, SOL, AJAX etc. Flash was voor mij een test object. Buiten dat, is het wel redelijk gelukt maar ben op zoek naar iemand die verstand heeft van CS5 /Flash, ik denk dat ik iets over het hoofd zie. Zoek gewoon iemand die er serieus naar wil kijken, wat ik eventueel fout doe.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.