20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:

Bijdrager
    Troffie

Hulp nodig

Hallo,

ik heb sinds dit weeken een apple ipod video 30Gb.
    Dit is mijn eerste ipod en kom er niet helemaal uit.

Zijn er geen handleidingen voor..

De problemen die ik heb zijn de volgende..
    Hoe krijg ik luister boeken in me ipod onder de map gesproken boeken?
    Foto’s die ik op me ipod bekijk zie ik alleen in strepen, moeten ze een bepaalde formaat hebben om op je ipod te kunnen bekijken?

Hoop dat iemand me hier mee kan helpen of dat iemand een site weet waar ik handige handleidingen vandaan kan halen.
    Heb al op de apple site gekeken, maar kan daar ook niet echt wat vinden..

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Bijdrager
    t.leffers

Op Apple.nl zijn het welgeteld twee kliks. Een op Support en de tweede op Handleidingen.
    Dan vind je dit verzamelwerkje.

Alsnog welkom op dit forum, maar graag de volgende keer wat beter zoeken.

Bijdrager
    Troffie

Bedankt..

Had wel wat handleidingen gevonden alleen niet deze..

Bijdrager
    pinkie
    ”t.leffers”

maar graag de volgende keer wat beter zoeken.

Volkomen overbodige opmerking, zeker om een nieuw persoon welkom te heten.

Bijdrager
    Selected
    ”pinkie”
    ”t.leffers”

maar graag de volgende keer wat beter zoeken.

Volkomen overbodige opmerking, zeker om een nieuw persoon welkom te heten.

Vind ik ook…. :sealed:

Bijdrager
    Turbanus

S.v.p. constructief reageren en goed lezen. De vraagsteller schrijft immers dat hij wel degelijk iets aan de geboden oplossing heeft. Geen stemmingmakerij s.v.p!

Bijdrager
    pinkie

De vraagsteller had het antwoord ook op prijs gesteld zonder die opmerking, vandaar dat ik het als volkomen overbodig betitel. De stemming wordt niet door mij gemaakt maar door degene die dat soort niet ter zake doende commentaren meent te moeten geven en daar zijn er heel veel van op dit forum. Misschien tijd voor een nieuw topic:)

Bijdrager
    t.leffers

<Off-Topic>
    @pinkie:
    Da’s allemaal leuk en aardig dat commentaar mijn post, maar ik blijf erbij dat men mensen erop mag wijzen iets beter te zoeken alvorens de hulp van anderen in te roepen.
    Pissiger word ik eigenlijk van mensen die van dit soort opmerkingen een punt gaan maken. Ten eerste omdat ze het bij het verkeerde eind hebben en ten tweede omdat het de TS ook nog eens geen steek verder helpt. Dat jij een post wijt aan een in jouw ogen ‘overbodige’ opmerking, lijkt me dus een beetje een geval van ‘De pot verwijt de ketel.:innocent:
    In dit geval was de benodigde informatie dermate gemakkelijk te vinden dat ik het passend vond om de TS hierop te wijzen. De handleiding was met twee klikjes te vinden en stond bovendien bovenaan de lijst met handleidingen op Apple.nl. Ik wist ook niet waar het stond en had het binnen 1 minuut gevonden. Als ik een kwartier door de supportpagina’s van Apple.nl had moeten wroeten om de gevraagde informatie te vinden had ik mijn opmerking hieromtrent echt niet geplaatst.
    Het feit dat hij nieuw is op het forum is in mijn ogen niet relevant; Wanneer een lidmaatschap van dit forum wordt aangemaakt, wordt men geacht bekend te zijn met de regels die hier gelden en met de bijbehorende stickies die daarbij horen. Daarom een welkom en wat opbouwende kritiek over zoekgedrag aan de TS. Lijkt me niets mis mee. :wink:

</Off-Topic>

Bijdrager
    Turbanus

De mods blijven opletten……:wink:

Bijdrager
    pinkie

Maar je kunt toch niet weten hoe “goed” iemand heeft gezocht? Het feit dat jij het gemakkelijk kon vinden betekent toch niet dat iemand anders het ook zo makkelijk kan vinden? Wat is dat eigenlijk, goed zoeken? Lang genoeg, op de juiste plaats? Maar als je weet waar je kunt vinden wat je zoekt hoef je niet meer te zoeken. Het is daarom dat ik denk dat, als je een antwoord wilt geven op een vraag, doe dat dan zonder commentaar op het zoekgedrag van de vraagsteller want daar weet je in feite niets van af.

Bijdrager
    Turbanus

Sosms wel en soms niet natuurlijk. Antwoorden de bovenaan de antwoordenlijst van een zoekaktyie op dit forum zouden staan, betekenen meestal wel dat de starter geen enkele zoekaktie heeft gedaan en dan is het logisch dat we hem op de zoekmogelijkheid wijzen.

Bijdrager
    t.leffers

Ach; laten we het er maar op houden dat we in ieder geval op een lijn zitten wat jouw onderschrift betreft. :D

Bijdrager
    Turbanus

Ehhhhh… dat betreft wel de mening van Tjeert natuurlijk……:wink:

Bijdrager
    pinkie

en ik denk dat het prima is om die meningen met elkaar uit te wisselen, daar worden we alleen maar wijzer van. Nou ja, soms toch:D

Bijdrager
    t.leffers
    ”t.leffers”

Ach; laten we het er maar op houden dat we in ieder geval op een lijn zitten wat jouw onderschrift betreft. :D

Bedoelde eigenlijk die van pinkie:

”pinkie”

Opinions are like assholes. Everybody has one.

:D

Bijdrager
    Troffie

Ik heb een hoop aangericht zie ik..
    Maar maak jullie niet zo druk, mischien had ik ook beter moeten kijken.
    Hij stond inderdaad boven aan de lijst met handleidingen..

Hoop dat de boel weer gesust is en mocht er nog wat zijn kom ik toch weer terug p dit forum.

Laat me niet snel afschrikken:-)

Bijdrager
    jappo

Ach ja, mensen maken zich af en toe nogal druk om niks:P

Bijdrager
    Troffie

Heb toch nog een klein vraagje..
    Ben nu bezig met die handleiding alleen kom ik er nog niet helemaal uit..

In de handleiding hebben ze het over buttons die ik in itunes niet heb staan.
    Heb de laatste versie van itunes, waarschijnlijk is die handleiding ouder..

Ik krijg er nu wel nummers op, maar krijg nog steeds me audioboeken niet onder de map gesproken boeken.

Kan iemand nog een tip geven.

Alvast bedankt..

Bijdrager
    Turbanus

Dus je kunt ze vanuit je library daar niet in slepen?

Bijdrager
    Troffie

In me bibliotheek heb ik ook geen map met gesproken boeken..
    Deze staat wel in me ipod.

Kan wel een map aanmaken in me bibliotheek die gsproken boeken heet, maar als ik daar wat naar toe sleep blijft die in me ipod gewoon onder albums staan..

Begrijp ook niet waarom ik die buttons rechts onder niet heb..In itunes bedoel ik dan..

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.