4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    steendesign

Hoe maak ik deze tekening?

Dag allemaal,

Mijn eerste keer op dit forum, dus hoop dat ik mijn onderwerp in de goede categorie heb geplaatst en mijn vraag duidelijk stel.
    Ik heb hulp nodig met het maken van een tekening in Illustrator.
    Wie kan de tekening voor mij namaken?

Het voorbeeld is te vinden onder deze link https://www.wetransfer.com/downloads/1873f209c5931a78c2335f881bdd067520140329083608/43d9622d685cc08e3f0fd15311fecebe20140329083608/db3a3d
    De link is overigens beschikbaar tot 5 april.

Alvast bedankt!

Bijdrager
    Koning Frank

Moderator
    Mac Daddy

Dus je zoekt iemand die dit voor je kan doen? Lijkt mij dat dit dan in vacaturs thuis hoort. Het forum is namelijk geen vraag- en aanbod site.

Vraag en aanbod
    OMT is geen verkoop- of vraag- en aanbodsite. Het volgende is niet toegestaan:

– Te koop vragen of aanbieden van goederen of diensten
    – Ruilhandel of andere initiatieven waarbij een wederprestatie aangeboden of verlangd wordt
    – Oproepen om aan onderzoeken mee te werken, enquêtes in te vullen, in wedstrijden te stemmen, petities te ondertekenen of aan acties voor een
    goed doel mee te doen.

Als je het zelf wilt doen, maar hulp nodig hebt. Dan willen we je graag helpen. Maar als je iemand zoekt die het voor je kan doen, dan moet je of geluk hebben dat iemand tijd over hebt, of in de buidel tasten. Hoe dan ook zijn er andere wegen om iemand te zoeken die dat voor je kan doen.
    Dus mijn vraag: Wat wil je nu?

Bijdrager
    steendesign

Bedankt voor de toelichting. Ik heb inmiddels de tekening zelf kunnen maken.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.