7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    iDude

hulp met browser plugin gevraagd

Hoi
    voor mijn opleiding wil ik graag bepaalde filmpjes bekijken op een internetpagina. Het is van een of andere universiteit en als ik de filmpjes aanroep in safari of firefox dan zegt hij dat ik gebruik moet maken van internet explorer.
    Als ik dat doe dan zegt hij daar vervolgens: ‘ you do not have the plug-in nedded to view the video/x-ms-asf type informatin on this page. To get the plugin now, click view plug in page.’
    Als ik dat doe dan kom ik op de website van microsoft-download center maar ik snap niet goed hoe ik deze plugin moet vinden en instellen.

Kan iemand me misschien hiermee helpen? Ik zou je erg dankbaar zijn.

oh ja: de link is:

http://pathmicro.med.sc.edu/book/video.htm

gr

rogier

Bijdrager
    Mc Erik

Niet gedacht dat ik dit ooit nog als tip zou geven maar op de site van unSOUND staan een hoop plugins voor Quicktime.
    Daar gaat het vast wel mee lukken.

http://www.ferrari-spotters.nl/Mac/

Sleutelbeheerder
    Night

Helaas werkt het ook niet met die plugins. Ik ga even kijken hoe dat komt.

wordt vervolgd….

Sleutelbeheerder
    Night

Hmmm het blijkt dat de bestandnaam-paden niet altijd correct zijn in de Javascript. Ik heb de meeste video-lezingen wel kunnen openen in Firefox, maar Safari EN Explorer 5.22 weigeren elke dienst, terwijl allen toch over dezelfde plugins beschikken.

Mijn advies luidt dan ook. Dowload Firefox en doe het dáármee :mrgreen:

Moderator
    unSOUND

Bij mij gaat het goed in Safari, hij opent bij het klikken van de link gewoon Windows Media Player, en die speelt het filmpje.

Sleutelbeheerder
    Night

Misschien komt het omdat ik Flip4Mac WMV player heb draaien :innocent: 8)
    In FireFox draait alles keurig in het browser-venster:-)

Moderator
    unSOUND

Klopt. Als je flip4mac hebt geinstalleerd, zet hij ook een plugin in je browser… maar die werkt niet altijd. Ik heb hem daarom ook uit de map gegooid, en nu neemt Windows Media Player de streams weer voor zijn rekening.

De plugin staat in:
    HD > Library > Internet plugins.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.