5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Tomac5

Hulp gezocht ivm app optimalisatie voor iOS7

Zoals de titel al zegt: We (ontwerpburo van en (digitale) magazines) zijn op zoek naar een app (store) ontwikkelaar die ons kan helpen met het corrigeren van de binary en re-submitten van de app voor review ivm optimalisatie iOS7.
    We komen er zelf niet uit helaas.

Slimme koppen: PM mij voor meer info

Bijdrager
    sedikit

@tomac5,
    Even een tip: bij de meesten van ons krijgt men (al meer dan een jaar….) geen automatisch mail-melding van een PB binnen. Je zult dus voor de zekerheid steeds op de site bij je berichten moeten kijken, of er iemand een PB naar je gestuurd heeft.
    Bovenin-rechts/avatar/Dashboard/Berichten.

Bijdrager
    Tomac5

Dank!
    Sterker nog, ik had dat vinkje van Keep me notified uitgezet en kijk inderdaad steeds in Berichten.
    Ik wacht geduldig af

Bijdrager
    readefries

@tomac5,

binaries kun je niet aanpassen en resignen. Hiervoor is de originele code nodig. Zodat je de iOS 7 aanpassingen kunt doen en daarna opnieuw kunt compilen en signen van de app.

Bijdrager
    Tomac5

Hi Glitch, We hebben een online magazine gemaakt, deze staat al ruim een jaar in de App Store.
    Hij opent niet meer sinds iOS7. Ik weet er zelf te weinig van. Mag ik je in contact brengen met iemand binnen ons team die er meer vanaf weet?
    Zo ja, stuur mij dan even een privé bericht met je contactgegevens aub.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.