8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    kijkeseven

Hulp gezocht bij FinalCutPro in Nijmegen (of omgeving)

Hallo allemaal,

Ik ben bezig om het programma Final Cut Pro 5 te leren kennen.
    Is er iemand in nijmegen of omgeving die het leuk vind om mij er wat over te vertellen?
    Ik snap dat het een zeer uitgebreid programma is en dat het niet ” even” allemaal te vertellen is maar misschien kunnen we samen een beginnetje maken?
    Alvast bedankt, Eveline

Bijdrager
    EagerB0bNerd

misschien handig als je de titel even aanpast zodat de mensen weten wat je wilt.
    Bijv: Hulp gezocht met FCP omgeving Nijmegen

Bijdrager
    Freek.

Hoi Eveline, ik heb je topictitel even aangepast zodat de vraag in een keer duidelijk is en je meer hulp kunt verwachten.
    Je zou een PB’tje of mail kunnen sturen aan medeforummer Pepeyn. Hij is niet zo vaak op het forum dus een poging via z’n website is ook een optie.
    Ik weet dat ie in de buurt van Nijmegen woont, eea van FCP af weet en behulpzaam is. Misschien is ie druk en heeft ie geen/weinig tijd maar daar kom je dan wel achter.
    Succes ermee, Freek.

[edit: Bob ik was je voor hoor :wink: ]

Bijdrager
    Annunaki

Iets te ver voor mij, maar als je specifieke vragen hebt, dan kan je ze hier misschien wel eens posten. Ik ben er zeker van dat iemand het antwoord wel weet.

Met vriendelijke groeten,

Stefaan

Bijdrager
    kijkeseven

bedankt alvast voor jullie reactie en hulp, maar ik vind het wel apart dat een ander zomaar mijn bericht kan veranderen…..???
    Hoe doe je dat?
    Sorry, ik ben nog maar groen wat betreft forums.

Bijdrager
    Freek.

Maak je geen zorgen dat kan maar een beperkt groepje: de moderators van MacOSX.nl. Ik ben vergeten dat even in jouw startpost te vermelden. Normaal gesproken doen we dat ook maar ik dacht dat mijn bericht precies onder de jouwe zou verschijnen. Zit EagerB0bNerd er al weer tussen…

Pepeyn was overigens net even hier en ik heb ‘m op het topic en je vraag gewezen. Hij was vandaag idd erg druk en heeft gisteren tot zeer laat gewerkt. Neem gerust contact met ‘m op. Heel spoedig zal ie niet antwoorden maar hij weet er dus van.

Bijdrager
    Annunaki

Hij is wat men noemt een Operator of Moderator. Dat is iemand die verantwoordelijk is voor het Forum, en dus ook wat meer rechten en zo heeft.

Een Moderator is dus in staat om een topic aan te passen indien dat nodig is. Dat kan zijn om verschillende redenen, en een ervan is om een duidelijk en overzichtelijk forum te behouden.

Groeten,

Stefaan

Bijdrager
    kijkeseven

Alweer bedankt, en ik zal pepijn een mailtje sturen. Heb z’n web-site al bekeken.
    Nu moet ik weg.
    Groetjes
    Eveline

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.