30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 42)
  • Q:
    Bijdrager
    Diempje

Help: iPhone geupdatet naar iOS4. Jailbreak weg.

Hellow,

Ik heb de Iphone 3gs die is simlock vrij gemaakt en gejailbraked bij telcomzaak.
    Zelf heb ik kpn abbo en is de Iphone afkomstig van T-Mobile.
    Ik wilde dus Itunes erop zetten en maakte ook een Apple ID aan…en toen is hij ws geupdate naar fabrieksinstellingen m.a.g. dat ik dus nu de nieuwste versie 4.0 erop heb staan.
    Moet ik nu echt een jaar wachten tot ik mijn Iphone kan gaan gebruiken of is er een andere mogelijkheid?

Ik doe dus een beroep op jou/ jullie, alvast bedankt

Groetjes….D
    [mod name=Night url=/profiel/night]Titel aangepast[/mod]

Bijdrager
    KarelWillem

Ja, gewoon een jaar wachten.

:lol:

Of hopen op een snelle nieuwe jailbreak met unlock.
    Maar voorlopig heb je een mooie iPod in huis en kun je niet bellen.

Bijdrager
    iVOO

Ik snap er werkelijk niks van

Iemand die dit bericht begrijpt?

Bijdrager
    KarelWillem

Ja, ik. Of is mijn antwoord je ook niet duidelijk?

Bijdrager
    iVOO

Kun je niet gewoon simlockvrij updaten naar ios4 dan?

Bijdrager
    TakkU

Voor de volgende keer, lees de instructies van een jailbreak, VOOR je een update installeerd op je iPhone. Nu heb je dus geupdate, en kan je dus niks. Enige wat je nu kan doen is wachten totdat er een jailbreak voor de nieuwe bootrom met een unlock uit gaat komen, of je moet naar T-Mobile gaan, en je iPhone daar laten unlocken. Afhankelijk van de aankoop datum gaat dit je geld kosten.

Bijdrager
    Diempje

Tja…zoals bij alle nieuwe dingen…gaat er wel eens iets mis en was ik dus TE enthousiast….
    Thnx 4 the tip btw!

Bijdrager
    Diempje

Kep hem nu dus 2 weken….Gaat me zeker geld kosten….:(

Bijdrager
    Diempje

@ Ivoo: Geen idee….ik ben helemaal blanco joh….

Bijdrager
    Nickalicious

Ik heb de oplossing voor je. Klik hier

Geen dank:D

Bijdrager
    KarelWillem
    iVOO op 27 juni 2010

Kun je niet gewoon simlockvrij updaten naar ios4 dan?

Nee.

Bijdrager
    Oppie
    Nickalicious op 27 juni 2010

Ik heb de oplossing voor je. Klik hier
    Geen dank:D

Nee geen dank, want dat gaat dus NIET werken!

Moderator
    Night

Ik heb wel ‘ns iets gelezen over downgrading:?

Bijdrager
    pinkie

En als ik het goed begrijp Oppie, want dat helpt altijd een beetje, dan gaat dat niet lukken omdat je de telefoon niet gaat kunnen activeren. Of heb ik dat mis??

Bijdrager
    Jerry.w

Zonde van je iPhone, je oude telefoon ernaast houden dan maar? Gewoon iPhoneclub in de gaten houden voor een nieuwe jailbreak, wat wel handig is om even te vermelden is welke bootrom je hebt, ga naar instellingen > algemeen > info en dan staat er ergens een code die begint met MB of met MC, begint je code met MB dan heb je heel veel geluk en dan moet je de nieuwe PwnageTool en de nieuwe unlock (bootneuter ofzo volgens mij, downloaden via cydia) gebruiken. Anders is het toch echt wachten geblazen op de nieuwe jailbreak:(

Grtz jerry

Moderator
    unSOUND

Het probleem is dat je wel kunt Jailbreaken, maar niet kunt unlocken. De upgrade heeft namelijk de baseband geupgrade, en voor die nieuwe baseband is nog geen unlock beschikbaar. Nu heeft Nickalicious weliswaar een punt dat er een T-mobile SIM in zou kunnen, maar ik neem aan dat de TS gewoon zijn Vodafone abonnement wil gebruiken.

Bijdrager
    Jerry.w

@unSound

Die unlock is er al toch? Ik heb hem in ieder geval wel voorbij zien komen;)

(edit: als jij de nieuwe iPhone 3Gs met de nieuwe bootrom kunt jailbreaken vindt ik dat erg knap, aangezien er nog geen jb uit is voor de mc models met iOS4 erop

Moderator
    unSOUND
    Jerry.w op 27 juni 2010

@unSound
    Die unlock is er al toch? Ik heb hem in ieder geval wel voorbij zien komen;)

Bij mijn weten kan de nieuwe baseband nog niet geunlocked worden.

Bijdrager
    MacMeijers

Dat is correct: de nieuwe baseband kan nog steeds niet unlocked worden

Geblokkeerd
    Anoniem

Ik kan me alleen maar achter TakkU scharen: voordat je iets doet, RTFM:)

Bijdrager
    KarelWillem

Spirit werd niet echt geleverd met een dikke manual.
    Dus zo heel veel fucking manuals waren er hier niet over te lezen.

Van jailbreakers wordt gewoon verwacht dat ze zich flink inlezen op Internet en in de gaten houden wat wel en niet mogelijk is met basebands, bootroms en weet ik veel hoe die dingen allemaal heten.

En soms klik je gewoon gedachteloos op een knopje, voordat je in de gaten hebt dat je dat beter niet had kunnen doen.

Dus dat RTFM is enigszins misplaatst hier.

Bijdrager
    RJM
    MacMeijers op 27 juni 2010

Dat is correct: de nieuwe baseband kan nog steeds niet unlocked worden

We worden wel erg ongeduldig nu hè?

Bijdrager
    readefries

Je kunt 3.1.3 er weer op zetten:
    http://appldnld.apple.com.edgesuite.net/content.info.apple.com/iPhone/061-7472.20100202.8tugj/iPhone2,1_3.1.3_7E18_Restore.ipsw

alt klik restore in iTunes. Selecteer de firmware.

Na de restore, krijg je waarschijnlijk de melding dat je iPhone in recovery mode staat.

Dat kun je met iRecovery uit zetten.

Cheers…

Bijdrager
    Dickie

De baseband is met de update toch aangepast? En volgens mij krijg je dat niet ongedaan door een recovery naar 3.1.3.. Vrees gewoon nog ff wachten totdat slimmere mensen een oplossing hebben.

Bijdrager
    KarelWillem

Downgraden kan wel, maar verandert i.d.d. niets meer aan de lock die je nu hebt.

Bijdrager
    Dickie

Hoopvol bericht voor TS: Comex heeft een userland JB draaien op een iPhone4 en iOS4. Ook al is het nog niet voor het grote publiek, de oplossing is dichterbij gekomen;)

Bijdrager
    Soap

DE NIEUWE UNLOCK IS AL LANG BESCHIKBAAR. ULTRASN0W IS VOOR ALLE BASEBANDS.:lol:

Bijdrager
    stavos

@Soap, je caps-lock toets werkt hoor!

Bijdrager
    KarelWillem

Hahahaha. Het is ook wel een onoverzichtelijke bende.

Ik klik me suf van de ene versie naar de andere hack. Maar ben nog niet overtuigd.

Kan je namelijk de nieuwe 3Gs op iOS 4 gewoon probleemloos jailbreaken (met redsnOw in dt geval?).*

Want je hebt vanzelfsprekend wel eerst een werkende jailbreak nodig, voordat die Ultrasnow gedraaid kan worden.

*Volgens mij is het antwoord namelijk voorlopig gewoon nee.

Bijdrager
    Soap

Whoops, Caps Lock aangelaten.:razz:
    Er is geen jailbreak voor de nieuwe 3GS, alleen een unlock. Daar heb je dus nog niks aan.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 42)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.