16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    tiny

hulp gevraagd: iPhone 3G S in België kopen

Iemand enig idee hoe ik erachter kan komen of en nog 3G S in België te verkrijgen zijn, en, zo ja, waar?

Ik heb geprobeerd te bellen maar ik ben wat rondgestuurd en uitendelijk werkt het nummer dat van een winkel zou zijn niet. Ik kan geen nummers vinden van Mobistar vestigingen in België.

Kan iemand mij helpen?

Bijdrager

Via google kom ik direct verschillende telnummers tegen van Mobistar winkels in Antwerpen:
    http://www.google.nl/search?q=telefoon+mobistar+antwerpen&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a

Misschien ook te proberen met andere plaatsnamen zoals “Turnhout” etc.

….

Bijdrager
    joerideleebeeck

Of hier rechtstreeks bij mobistar.

Bijdrager
    soulutions

Ik ben ook al bezig, moet er een aantal zakelijk aanschaffen… Begin augustus was ik in België, maar toen was het standaard antwoord: in Augustus… Allez, dat was het toen al… Maar ze zitten zelf ook met handen in hun haar en weten ook niet wanneer ze geleverd worden.:|

Ik heb vorig jaar 3G’s bij Lab9.be in Aalst besteld en daar bijna 3 maanden op moeten wachten… Ik heb nu een aantal APR’s gemaild, maar nog geen antwoord gehad. Easy-m.be in Leuven ben ik langs geweest en bij Mobistar in Verviers en Malmedy: nada noppes…

Afwachten, mailen, bellen en afwachten… De 3G kun je wel gewoon kopen bij bijv. Mobistar… maar ja, dat wil ik niet en jij denk ik ook niet…

PM me anders maar, dan doen we de jouwe bij de bestelling binnenkort…

Bijdrager
    soulutions
    ”.joeri.”

Jammer dan: Die hebben alleen de 3G op voorraad – die Mobistarsites zijn zooo sneaky en onduidelijk!

Bijdrager

Ik sta al een tijdje (begin juli) op een wachtlijst bij Switch… http://www.iphoneclub.nl/forum/f18/iphone-internet/f69/mobistar/39990-beschikbaarheid-3gs-belgie-deel-2-a-49.html

Ik kan niet anders concluderen dat Mobistar er vreemde praktijken op na houd en de markt reguleert.

Bellen met Mobistar winkels heeft geen zin en ook “even” langs gaan levert geen resultaat.

Succes!

Bijdrager
    tiny

Dank voor alle reacties en het aanbod. Ik zal toch nog even proberen te bellen. Ik hoop dat het toch gaat lukken. Anders maak ik wellicht graag gebruik van het aanbod van soulutions. Dank daarvoor:)

Bijdrager
    tiny
    ”.joeri.”

Dank voor je poging mij te helpen maar dit had ik ook al geprobeerd. Daar staan geen telefoonnummers bij en het leek me handig eerst even te bellen voordat ik vanuit Amsterdam naar Antwerpen ga.;)

Bijdrager
    MacBooky

Via de Mobistar site kan je prima de winkels en nummers vinden hoor ….

Alleen … heb een aantal weken een rondje vlaams-brabant gedaan voor een 3GS om overal op de deur het bordje ‘iPhone 3GS uitverkocht’ te zien hangen, vrij vruchteloze poging dus ….

Inmiddels via Marktplaats 25 euro meer betaald, had ik eerder moeten doen :oops: :P

Ga er rustig vanuit dat je de komende maanden geen 3GS kan halen, er zijn nog stapels wachtlijsten bij alle filialen ….

Bijdrager
    queenfan

Hier een lijst met winkels in Antwerpen die de iPhone 3GS verkopen, maar hou er rekening mee dat er wachtlijsten bestaan.
    Fnac Antwerpen
    Groenplaats
2000 Antwerpen
Tel. : 03 213 56 11
Fax : 03 232 97 32
Email: [email][email protected][/email]

Belcompany
    Abdijstraat 28

T: 03/257.17.53

Grand Bazar Shopping Center – Beddenstraat 2 bus 16B

T: 03/231.77.47

Tir – Sint-Bernardsesteenweg 320/009

T: 03/257.01.92

Mediamarkt

Media Markt – Century Center
De Keyserlei 58-60

Telefoon: +32 (0) 3-224 10 40

Saturn

Stadsfeestzaal
    Meir 78
    Tel: 03/202.86.60

Mobistar

Huidevettersstraat 2,

Tel. 03/2130476
    Fax. 03/2327434

Meir 127,

Tel. 03/2262386
    Fax. 03/2328335

De Keyserlei 28,

Tel. 03/2312540
    Fax. 03/2325031

Abdijstraat 87,

Tel. 03/2164826
    Fax. 03/2382640

SWITCH

MEIR
    Meirbrug 1
    Tel: +32 3 203 02 33
    Fax: +32 3 203 02 44

It Pro Theater
    BLAUWTORENPLEIN 6-8
    B – 2000 ANTWERPEN
    Tel: 03/226.20.06
    Fax: 03/226.16.91
    Switch – Jezelf, maar beter

Hoop dat je er iets aan heb..

Bijdrager
    tiny

Top, tnx voor de info!

Bijdrager
    Raf.be

Hou rekening met erg lange wachttijden als je in een Belgische APR besteld …

Ik sta al bijna 6 weken op de wachtlijst bij Switch Antwerpen.

Bijdrager
    ikkezelf99
    ”soulutions”

Ik ben ook al bezig, moet er een aantal zakelijk aanschaffen…

Via HCW.be kun je ze bestellen. Leveren voor 2 euro ook in Nederland. Wanneer je via de mail contact met ze opneemt en je ze een KVK bewijs en BTW nummer stuurt willen ze een btw factuur opsturen..

Alleen weten ze vrij weinig over levertijden, ze krijgen ook weinig info van Mobistar. Maar dat is met veel meer winkels en iphone zo in België..

Bijdrager
    The_Envoy

als alle Nederlanders op dit forum in België gaan kopen, is het niet verwonderlijk dat de wachtlijsten zo lang zijn;-)

Bijdrager
    soulutions
    ”ikkezelf99″

Via HCW.be kun je ze bestellen. Leveren voor 2 euro ook in Nederland. Wanneer je via de mail contact met ze opneemt en je ze een KVK bewijs en BTW nummer stuurt willen ze een btw factuur opsturen..

Alleen weten ze vrij weinig over levertijden, ze krijgen ook weinig info van Mobistar. Maar dat is met veel meer winkels en iphone zo in België..

Thx voor de tip, is het leveren verhaal min of meer opgelost, alleen ‘wanneer’ ze leveren is nu nog onduidelijk… ‘fingers crossed’…

Bijdrager
    tiny
    ”ikkezelf99″
    ”soulutions”

Ik ben ook al bezig, moet er een aantal zakelijk aanschaffen…

Bedankt voor de tip alleen de site van HCW en ik zijn geen goede vrienden geworden. Er zitten rare dingen in als o.a. dat je geen plaatsnaam bij je adres in kan vullen (of dat het ingevuld wordt) en factuur- en bezorgsadressen invoeren en aanpassen gaat op een omslachtige manier. En als je dan eindelijk wilt betalen, krijg je allerlei errors. Microsoft runtime errors en zo.

Daarna deed ik alles nogmaals in FireFox maar daar had ik precies hetzelfde:(

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.