4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Macmortsel

Hulp gevraagd bij aankoop printer/fax

Hoi,
    Ik moet mij een nieuwe printer/fax aanschaffen. Ik druk zo’n 60 velletjes af per dag. Welke printer/fax koop ik NIET ? Wie heeft er ervaring mee ? Heb als reserve-printer een Lexmark, doch die spuit inkt dat het niet meer mooi is om te zien. Na 150 velletjes krijg ik reeds de melding dat de inkt op is.
    Wie kan me tips geven ?

Dank

Bijdrager
    nightf3v3r

Ik heb geen ervaring met de hoeveelheid, maar ik heb gisteren een goedkope HP printer bij de V&D gekocht. Ik had een hele mooie Epson printer maar dat was echt een ramp. Hij print erg mooi maar als de inkt opraakt dan stopt ‘ie met printen en gaat alleen verder als je de inktpatroon vervangt. Dat is echt onvoorstelbaar hinderlijk, vooral als je voorraad (dure!) inkt nou net even op is en je moet nog een paar velletjes. Die HP print gewoon door, ook al wordt de inkt lichter als hij bijna op is. Dus voor mij geen Epson meer. Als een printer aangeeft dat de inkt bijna op is, prima! Maar vervolgens weigeren om nog verder te werken voordat je er een nieuwe patroon ingooit vind ik echt absurd. Toen ik Epson een tijdje geleden belde om dit probleem voor te leggen kreeg ik iemand van de support die mij vertelde dat het een meer gehoorde klacht was. (De persoon in kwestie vertelde me dat hijzelf ook een HP had……)
    Overigens wil ik nog even kwijt dat die hele print inkt markt een grote geldklopperij is. Zoveel geld voor een beetje rotinkt van nul waarde. Zo, dat is gezegd!

Sleutelbeheerder
    Night

Ik denk dat je bij 60 vel per dag al heel goed kan nadenken over een laserprinter, evt. met fax-mogelijkheid. Overigens kan je op je Mac (mits met modem) prima faxen ontvangen en versturen en die uitprinten op een gewone printer.

Bijdrager
    mac lover

boven de 25 velletjes per dag gewoon een laser kopen… uiteindelijk vele malen goedkoper en als je de goede hebt is hij ook nog hardstikke snel. zo heeft brother ook nog een goede laserprinter

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.