10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    rrddbb

Hue Lampen gekocht.

Hallo,
    Weet iemand hier een oplossing voor,
    Heb hue lampen gekocht de bridge aangesloten, werkt in huis wel, maar ik heb ze gekocht om op afstand de lampen aan te kunnen doen.
    Krijg dan een melding wrong bridge
    THE bridge linked to your account is different from you local bridge, of you want to continue using this bridge, you will be logged out of the portal,
    ik snap dit echt niet,
    dan krijg ik weer de melding device unlinked your application token is revoked by the portal. Log out en log in again from the setting menu to continue scene sharing,
    Ik weet echt niet wat ik hier mee moet, ik kan me nergens uitloggen en weer inloggen,
    Wie kan me helpen?
    Groetjes Ria.

Bijdrager
    Stro

Je bent zo te zien niet de enige met dit probleem.

Ik ben inmiddels aan de tweede set nadat een lamp kapot is gegaan. Ik heb geen problemen gehad met de installatie van de Bridge op Airport Extreme en inmiddels op de Time Capsule en de remote access werkt bij mij naar behoren.

Wellicht niet het antwoord waar je op zou hopen, maar wat ik zou doen is het volgende. Reset van de Bridge (Zie handleiding), verwijderen hue account, verwijderen van de hue iOS app. Aansluitend opnieuw vanaf de beginsituatie de configuratie doorlopen.

Lukt dit niet, dan bellen met support van Philips hue (0800 744 547 75) of direct bellen met Apple om de set te retourneren/verwisselen.

Succes in ieder geval!

Bijdrager
    Niels

Ligt volgens mij eerder aan de instellingen van je hoofdrouter, deze lijkt binnenkomende signalen te blokkeren. Welke ISP-provider en welk modem heb je?

Bijdrager
    rrddbb

Hallo,

Ik heb een thomson en die is van UPC als je dit bedoelt , zie ook nergens waar ik mijn hue account kan verwijderen, en resetten van bridge zie ik ook niet, in de handleiding het kleine boekje wat in de doos zit, staat het er niet bij,
    Ik ben ook een leek op dat gebied,

Groetjes Ria.

Bijdrager
    Stro

Heb je al wel een account aangemaakt op https://www.meethue.com/en-NL ?

In deze omgeving moet je ook de toestemming geven aan de iOS app om van afstand te kunnen worden bediend.

Bijdrager
    rrddbb

Ja heb ik aangemaakt, maar kan nergens vinden waar ik mijn account kan verwijderen, en hoe kan ik mijn bridge resetten?

Groetjes Ria.

Bijdrager
    cyrus

Fijn dat duo posten.. zie mijn antwoord in de andere thread.

Bijdrager
    Diastro

Ik heb nog geen Hue, maar ben van plan deze te gaan kopen. Geen directe ervaring dus. Maar:

Als ik dit zo lees schiet mij meteen 1 ding te binnen: routerpoorten! Ik weet niet zeker of dit hier toepasbaar is hoor maar voor zo ver ik weet is regel nummer 1 bij het dealen met verkeer van buiten je netwerk in en uit dat je een of meerdere poorten op je router moet open zetten, zoals poort 21 voor het gebruik van FTP, bepaalde poorten voor het “remote accessen” van je NAS en zo, dat soort dingen.

Gebruikt Hue niet gewoon een poortje? Ik ga eens op onderzoek.

EDIT: Philips Hue gebruikt gewoon TCP poortje nummer 80, oftewel HTTP. Misschien toch even openzetten richting het IP adres van je Hue Bridge?

EDIT2: @redactie, dit topic staat het in het verkeerde forum, misschien even verplaatsen?

Bijdrager
    rrddbb

Het is gelukt dank jullie wel, sorry voor dubbel plaatsen, en verkeerde forum,

Groetjes Ria.

Bijdrager
    Stro

Fijn dat het eindelijk gelukt is! Nu genieten van die geweldige lampen.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.