2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:

Bijdrager
    Niels

Hue dimmer switch werkt niet in de woning app

Hey, ik heb pas een Philips Hue Dimmer Switch gekocht. De installatie binnen de Hue app is vlot verlopen zonder enig probleem. De woning (Home) app van Apple blijft echter aangeven geen verbinding met het accessoire β€œDe taken van dit accessoire worden mogelijk niet uitgevoerd. Er is geen verbinding met de woninghub mogelijk.” Ik heb de switch al meerdere keren proberen verwijder, resetten en opnieuw toevoegen, maar zonder enig succes. Ook voor de optie kiezen om hem in te stellen via de Apple-woningen-app helpt niet, deze blijft dezelfde foutmelding geven.
    Verder heb ik gemerkt dat sinds de installatie van de switch andere functies van het hue systeem niet meer volledig werken. Zo gaan de lampen normaal gezien automatisch aan wanneer ik thuiskom en weer uit wanneer ik vertrek. Of laat ik de lichten uit- en aandoen door sleepcycle. Deze functies werken ook niet meer.
    Ik heb meerdere resets van de switch geprobeerd, heb gecontroleerd of de hub en alle andere hue-apparaten van de laatste firmware zijn voorzien, de hue-app is ook up to date…Ik heb geen idee hoe ik het kan oplossen, alle voorstellen zijn welkom.

Bijdrager
    mtooster

Heb je wel een woninghub? Zoals een iPad, AppleTV of HomePod? en is deze ook ingeschakeld en verbonden?

Deze is nodig om de schakelaar te laten werken, deze woninghub regelt namelijk de aansturing. Dit werkt niet met een mobiel apparaat zoals je iPhone of een iPad die niet als woninghub dient.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.