5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    bunqueejump

HUD auto met airplay

Ik heb onlangs via kickstarter project gezien van Hudway Cast, nu komen ze met Hudway Drive (moet nog uitkomen). Iemand hiermee ervaring?

We willen nl een nieuwe auto aanschaffen en het liefst een Toyota, maar ze hebben geen CarPlay in Toyota muv de Aygo. Ik dacht zo’n HUD met phone mirroring leek me wel wat.

Bijdrager
    Shmoo

CarPlay kun je allemaal zelf doen, je moet alleen zorgen dat je dealer een audiopakket erin zet waar jij iets aan hebt.

Dus iets van Panasonic met zo’n 7 inch schermpje. Dat is ook het geen wat CarPlay bij dealers zo prijzig maakt. Het uitbouwen van hun eigen rommel en dan zo’n 7 inch module passend maken. Je moet dan eigenlijk achter het dashboard plaats hebben ze een dubbele radio-slee. Wat je vroeger had. Zo’n radio die je eruit kon trekken, dan bleef er zo’n holle ruimte over waar net zo goed een geldkistje in had gekund. Die ruimte moet je dubbel hebben en daar zit vooral het probleem heel vaak. Tijdens het ontwerpen op de fabriek houden ze daar geen rekening meer mee. Alles moet minimaal om de ruimte in de auto zelf te vergoten. Minder dashbord meer ruimte.

Moderator
    Night

[OFFTOPIC]

Wel grappig

(moet nog uitkomen) <<—–>> Iemand ervaring mee?

Eh….  moet ik het gaan uitleggen?

[/OFFTOPIC]

Bijdrager
    KarelWillem

Beetje jammer dat je dan weer interface nummer zoveel voor je kiezen krijgt.

Wat afwijkt van Apple’s interface en afwijkt van Toyota’s interface.

Bovendien bedien je de hele zooi alsnog op je telefoon.

Dan kun je beter je telefoon op een nette manier op je dashboard plaatsen. Dat is een stuk eenvoudiger (en handiger).

Bijdrager
    bunqueejump

@KarelWillem,

daar heb je helemaal gelijk in, echter de nieuwe Hudway Drive kun je bedienen met gestures of een BT bediening welke op je stuur kunt monteren. Telefoon netjes op dashboard is ook prima, maar dan moet je toch op de phone gaan bedienen etc. tenminste zo zie ik het.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.