8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    ttle

hub op airport extreme

Ik heb mij gister verwend met de aanschaf van een 17″ powerbook en een airport extreme basestation. Wat een leuk dingen zijn dat toch. Nou heb ik geprobeert om mijn usb hub aan te sluiten op de basestation. Aan de hub zitten de draadloze muis, printer, dock voor de camera en scanner. Geen van de apparaten wordt gezien. Is de usb poort op de basestation alleen voor de printer of kan er ook een hub op? Printer werkt overigens wel gewoon goed via airport.

Bijdrager
    Thijs

Erm wat wil je hiermee opschieten? Je Airport Extreme besturen met je muis:P Nee dit wordt niet ondersteund en ik zie de zin er ook niet echt van in. Waarom wil je die hub aansluiten?

Bijdrager
    ttle

dan zou ik alles via de airport kunnen laten lopen, als dat mogelijk was. Nu moet ik dus telkens de usb stekker in de 17″ prikken.

Bijdrager
    Thijs

Helaas bloemenvaas, dat gaat niet werken, dan zou je namelijk USB over Ethernet hebben, zou wel wat zijn maar dat werkt niet. De printer kan je aan de Aiport Extreme hangen omdat dit apparaat vaak door meerdere computers gebruikt wordt. De scanner/muis/cameradock moet direct aan de PB hangen.

Helaas:(

Bijdrager
    ttle

jammer jammer:cry:

Bijdrager
    mikanik

Je kunt nog wel een bluetooth muis kopen! Ik overweeg het zelf ook, Micrisift heeft zo’n ding… Ik heb sinds kort ook zo’n 17″ Powerbook en ook gelijk de Airport gekocht. Ik ben er heel erg blij mee. Ik merk wel dat Airport het niet in elke kamer even goed doet. Dit kan van centimeter tot centimeter vershillen.

Bijdrager
    ttle

heb al de mx700 van logitech. prijzig maar werkt fantastisch. airport ontvangst is bij mij altijd volledig en heel af en toe iets minder

Bijdrager
    mikanik

Maar die muis heeft toch geen bluetooth? Heb je dan een kastje aan je compu?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.