11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Koning Frank

http://www.vvonlines.com/ betrouwbaar

Hoi,

Ik wil een setje converse van http://www.vvonlines.com/ bestellen. Echter is deze serie kennelijk zo gewild, dat ze overal óf te duur óf uitverkocht zijn. De enige site waar ik ze nog kan vinden is http://www.vvonlines.com/ . Wat denken jullie van deze webshop? Ik kan geen reviews vinden over deze site. Het enige wat ik nogal verdacht vind, is dat de URL en webshop beide een andere naam hebben.

Bijdrager
    mytecmaster

Site lijkt een standaard template en er zitten spellingsfouten in, ik zou er niet bestellen. Er is ook helemaal geen bedrijfsinformatie beschikbaar. Heb je al op ebay gekeken? gewillde modellen staan daar ook nog wel eens op. Om welk model gaat het?

Bijdrager
    Shmoo

Ik zou er niets kopen op mij maakt het allemaal geen goede indruk.

Een LTD uit Engeland om schoenen online te verkopen en dan ook nog een website bouwen via Template-monster ? Das wel heel erg Cheap!

Als je iets verder zoekt zie je dat ze meer webshops hebben en hebben gehad allemaal in de kleding branche uit China dus de vraag ik ook nog hoe goed die schoenen straks op schoenen lijken mocht je ze echt krijgen.

Nee ik zeg niet doen maar als je perse opgelicht wilt worden dan laat mij het doen , hier is het terras tot lekker laat open;)

Bijdrager
    bartvdv

Even googelen en je vindt al wat antwoorden.

Bijdrager
    KarelWillem
    Shmoo op 07 juni 2013

… allemaal in de kleding branche uit China dus de vraag ik ook nog hoe goed die schoenen straks op schoenen lijken mocht je ze echt krijgen…

Goed dat je het zegt.

Heb ik net nieuwe schoenen gekocht, terwijl ik nog een paar mooie zomerschoenen uit China in de kast heb staan (6 euro, incl verzending).:lol:

Bijdrager
    Shmoo

Ja maar KarelWillem jij lijkt op Dolf Jansen dat zegt als voldoende;)

Nee das een grapje wat ik bedoel, er worden echt wel goede producten in China gemaakt als ze door serieuze ‘legale’ bedrijven daar gemaakt worden en hier verkocht worden maar al dat illegale namaak gedoe is echt dramatisch. De eigenaren van die fabrieken weten aan wie ze verkopen (criminelen) , wat de bedoeling is (oplichting) , en wie ze oplichten (bepaalde groepen mensen) en toch mag het allemaal maar doorgaan.

Bijdrager
    johnkeates

Ik zou die site niet gebruiken. Geen bedrijfsinformatie, geen adres, een slecht contactformulier…
    Domein is ook nog eens By Proxy in de WHOIS database gezet, allemaal erg shady.

Bijdrager
    Koning Frank

Oke, dan weet ik dat ook weer :’)

Moderator
    Night

En de site is ook nog eens heel nieuw:

Created on: 03-May-13

Het slechte Engels zou nog wel verklaard kunnen worden:

We will ship from our Singapore warehouse

Bijdrager
    KarelWillem
    Shmoo op 07 juni 2013

Ja maar KarelWillem jij lijkt op Dolf Jansen dat zegt al voldoende ;)…

Serieus al de tweede die dat beweerd.

Ik ga het bijna geloven.;)

Bijdrager
    piddy4888

KW, je lijkt echt op Dolf;)
    En als de prijs te mooi is om waar te zijn dan is dat ook zo…. Helaas…

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.