10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Moderator
    Night

[opgelost] iWeb: HTML widget probleem

Ik heb in iWeb een HTML widget geplaatst die 4 foto’s toont met een fade-in. Deze widget heeft altijd prima gewerkt totdat ik de site moest updaten en nu tonen de foto’s ineens niet meer. Het gekke is dat de losse HTML ook niets laat zien in Safari, terwijl de code binnen iWeb en ook binnen Taco HTML Edit gewoon werkt en de foto’s wél getoond worden.

Wat zie ik over het hoofd???

link naar de html:
    http://www.clematisgezondheidscentra.nl/files/locatiefotos.html

Bijdrager
    Koning Frank

Je HTML-code is een beetje een rommeltje. Voeg eens head en body tags toe, en voeg een character encoding toe.

Moderator
    Night

Dat is normaal gesproken binnen iWeb niet nodig omdat deze dat zelf doet. En het heeft ook altijd gewoon gewerkt.

Moderator
    Night

Het is opgelost. Kennelijk was de CSS corrupt geraakt en heb ik deze vanuit een backup opnieuw geupload. Nu werkt het weer naar behoren:
    http://www.clematisgezondheidscentra.nl

Erg vaag, aangezien de ‘oude’ css gewoon te openen en aan te passen was.

Bijdrager
    SvS

Even vanuit andere hoek: is aloude iWeb nu wel responsive voor de mobiele apparaten?

Bijdrager
    Anoniem ex-lid

En als moderator moest je hiervoor 3 keer topic voor openen?!
    Jezelf ban geven zou dat gaan :P?
    (grapje)

Bijdrager
    KarelWillem
    SvS op 06 maart 2016

Even vanuit andere hoek: is aloude iWeb nu wel responsive voor de mobiele apparaten?

Ja, dat is het opeens vanzelf geworden. Zomaar.
    ;)

Eh nee. Vijf jaar geleden niet, en nu vanzelfsprekend ook niet.

Bijdrager
    SvS

Nee, dacht het wel. Vind alleen vreemd dat mensen het nog gebruiken aangezien het gros websites op mobiele apparaten leest. Had toch heel even hoop op stilzwijgend update vanuit Apple-hoek.;-) Vroegah toch veel plezier gehad met iWeb en iDVD. Oude tijden!

Moderator
    Night
    MEEUW op 06 maart 2016

En als moderator moest je hiervoor 3 keer topic voor openen?!
    Jezelf ban geven zou dat gaan :P?
    (grapje)

Helaas kwam hier door plaatsing van HTML codes een tekortkoming in één van de gebruikte plugins in de OMT engine naar voren, waardoor deze topics door de systeembeheerder handmatig verwijderd moesten worden.

Moderator
    Night

Klopt. iWeb pagina’s zijn niet responsive. Gelukkig kunnen de meeste telefoons een gewone pagina ook prima tonen en kun je door schuiven en twee-vinger-werk alles prima leesbaar krijgen.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.