7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Johnyw

HTML probleem

Goeie middag,

Ik moet hier een stukje code in een wordpress post invoegen, die een slideshow doet lopen.
    Dat gaat makkelijk, dat gaat goed, zolang ik maar geen wmode invoer.
    Die doet het namelijk niet. Ik heb de vraag reeds op verschillende forums geplaatst, en in één geval kreeg ik antwoord, dat dit inderdaad niet ging?
    Nochtans heb ik het reeds werkende gezien ! Ik heb ook reeds geprobeerd die wmode op dezelfde lijk te plaatsen als allowfullscreen, maar dit werkte ook niet?
    Wie helpt me dit raadsel ontrafelen ?

<br />
    <div id="album-12"></div><script type="text/javascript"><br />
    	SlideShowPro({<br />
    		attributes: {<br />
    			id: "album-12",<br />
    			width: 550,<br />
    			height: 400<br />
    		},<br />
    		mobile: {<br />
    			auto: false<br />
    		},<br />
    		params: {<br />
    			bgcolor: "#000000",<br />
    			allowfullscreen: true,<br />
    			wmode: "transparent"<br />
    		},<br />
    		flashvars: {<br />
    			xmlFilePath: "http://mediaphoto.be/slideshowpro/images.php?album=12"<br />
    		}<br />
    	});<br />
    </script><!-- END EMBED CODE --><br />

Bijdrager
    Dr. Maddox

Ik denk even met je mee…

Een vergelijkbare code laat veel meer Flashvars zien. Zou dat het probleem veroorzaken?

<br />
    flashvars: {<br />
    paramXMLPath: "http://d3.slideshowpro.net/m/params/chromeless.xml",<br />
    feedbackTimerAppearance: "Hidden",<br />
    toolAppearanceContentArea: "Hidden",<br />
    toolAppearanceNav: "Hidden",<br />
    xmlFilePath: "http://d3.slideshowpro.net/images.php?album=32",<br />
    panZoom: "On",<br />
    panZoomScale: "1,1.5",<br />
    contentScale: "Crop to Fit"<br />
    }<br />

Bijdrager
    Johnyw

Dat weet ik niet Maddox ? Zo’n code wizard ben ik niet.. Ik hoop er hier eentje te vinden?

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Even voor de zekerheid: je zet de editor van WordPress toch wel in WYSIWYG-modus voordat je de HTML op de pagina plaatst? Anders is er grote kans dat het inderdaad niet gaat werken.

Bijdrager
    Johnyw

@Jakko,

Ik ben bang dat ik nu even niet mee ben?

U bedoelt toch dat ik de HTML tab moet aanklikken ? Want als ik de tekst plak met de visual tab aangeklikt, ja dan werkt het zeker niet.

Kijk, ik ga zo te werk: Vanuit SSP ( slideshow pro ) copieer ik de embed code (daar is een speciale knop voor). Dan ga ik naar mijn wordpress, maak een nieuwe post, selecteer de HTML tab, en dan plak ik via cmd-V.
    En dat werkt uitstekend.
    Het is alleen als ik dan in die geplakte tekst onder de params, wmode: “transparent”(zoals te zien op mijn plaatje) intype, dat dit gewoon niet werkt, de achtergrond blijft zwart (in min geval) ( wat ik hier doe is eerst een “,” plaatsen aan het eind van de vorige lijn, dan druk ik de return key in en dan type ik de wmode)

Ik vermoed dat ik dan één of ander ongewenst onzichtbaar karakter toevoeg, maar hoe zie je dat?

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Ik bedoelde inderdaad de HTML-tab, ik haalde ze even door elkaar:confused:

Weet je zeker dat je hier wel de parameter wmode kúnt gebruiken, el als dat zo is, dat je die de waarde “transparent” mee kunt geven? (Ik ken het hele ding dat je wilt gebruiken niet, maar aangezien je hem op de goede manier toegevoegd hebt aan de array zou het niet aan een typfout kunnen liggen denk ik.)

Lid
    Pepperonie

Heb je toevallig ook een voorbeeldje online staan? Dan kunnen we makkelijker meedenken en beter de mogelijke fout vinden.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.