9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    hasseltse huzaar

html opslaan

ik zit enorm te klooien met een langzaam internet (alleen op deze MAC we hebben nog een andere MAC en daar is het niet)
    ik heb al van alles geprobeerd…
    Tijdens de zoektocht naar de oorzaak heb ik gezien dat er onder “downloads” best veel files zitten die eindigen op .html
    zonder dat we ooit gewild hebben dat die opgeslagen worden………kan het daar aan liggen?Staat er dan misschien een instelling in Safari verkeerd?

Bijdrager
    Dr. Maddox

Leeg dan eens je volledige download map en laat eens weten wat er na een dagje surfen bij is gekomen? De download map is een map die normaal gesproken niet door je systeem of browser wordt gebruikt zonder jouw toestemming iets te downloaden.

Langzaam internet kan ook een trage server aan de overkant betekenen.

Bijdrager
    stavos

Heb je Safari al eens gereset?

Bijdrager
    Dr. Maddox

Of Firefox geprobeerd?

Ik heb Safari al een tijdje terug laten liggen omdat het er door alle fratsen niet sneller op wordt. :slant:

Bijdrager
    JOOO

Of Chrome?
    Het verschil in snelheid is wel erg groot vind ik!

Bijdrager
    hasseltse huzaar

ik heb hem momenteel in de safe modus opgestart………loopt als een trein……waar kan dat op wijzen?
    Kan iemand me ook zeggen hoe Safari gereset kan worden?

Bijdrager
    hasseltse huzaar

Chrome…..is dat al gebruikersklaar? ik dacht dat het nog een beta versie was

Bijdrager
    hasseltse huzaar

ik heb van alles afgekoppeld (extrne HD,externe HD voor TM,de drukker/scanner en u gaat het VEEL beter……………

Bijdrager
    iep

De cmd toets indrukken als je de link in een nieuw tabblad wil openen helpt ook wel. Als je de option toets indrukt gaat ie de .html bestandjes (of wat voor bestand de link dan ook moge zijn) downloaden.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.