10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    benj1989

html met mail

Kan ik in Mail een html-mail opsturen?
    Indien ja hoe?

Thx

Bijdrager
    Delta_T

Nee, helaas

Je kan kiezen tussen platte tekst en RTF.
    Ik heb daar nog steeds problemen mee, want mijn mail komt met name bij PC gebruikers zo plat als een dubbeltje aan. Ik had er al een draadje aan gewijd, maar veel resultaat heeft dat niet gehad.

Bijdrager
    els

Kan het niet met andere mail-applicaties?

Bijdrager
    junkiesxl

Waarom eigenlijk in html willen sturen ?

Het enigste wat je daar mee krijgt is meer last met andere mensen als je toch iets mooi wilt sturen doe het er dan bij als attachment maar dan ook liefst niet in .doc formaat omdat niet iedereen word gebruikt (gelukkig) gebruik gewoon het rtf formaat.

Maar ja dit is gewoon mijn mening hoewel meerdere mensen die ik ken die mùening delen.:D

Bijdrager
    els

Tuurlijk, maar ik zou ’t graag allebei willen kunnen. Overigens niet ontevreden over mail hoor.

Bijdrager
    sabine

Bijdrager
    awesomemac

Voordat we een lang draadje krijgen over de “waarom zou je een HTML mail sturen” daar is hier al een draadje over.

Ik gebruik zelf Entourage die HTML mail kan sturen, achtergrond, ingevoegde plaatjes, gekleurde tekst, geluid etc. Maar dit is een programma wat geld kost (€ 179,- studentenversie + alle andere Office onderdelen erbij).

Gebruik anders ThunderBird of Mozilla om HTML mail te maken. Deze zijn gratis te downloaden bij http://www.mozilla.org

Bijdrager
    benj1989

nou ik kan html programmeren dus dat is het probleem niet maar kan ik dan zo een ‘programmatie’ dan niet opsturen met mail.
    Het is om een newsletter op te sturen.

Bijdrager
    awesomemac

Niet gewoon als bijlage?

Bijdrager
    benj1989

nee, een soort van newsletter dus

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.