7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Elstar

Html in Mail.app

Sinds kort (laatste update?) zijn er regelmatig mailtjes die niet goed doorkomen, zoals deze:
    Verder ziet de mail er goed uit, behalve dat de links niet werken. Overigens gaat het bij de meeste mail (zelfs html) wel goed.

Volgens mij gaat dit pas sinds kort fout, dus ik vermoed dat ik in de instellingen iets heb aangevinkt wat ik niet had moeten doen. Weet iemand hoe ik deze mail normaal weergegeven krijg?

Of moet ik Novib en die andere instellingen gaan melden dat ze hun mail voor apple gebruikers moeten aanpassen?

Bijdrager
    SvS

eh…. is dit wel goede mail en geen spam, ik vind de mailadres van afzender maar verdacht! Ik weet niet wat er verder allemaal stond maar ja.

Bijdrager
    Elstar

Mail had hem ook al als verdacht geregistreerd. Wat is er dan mis met de afzender?
    Toch heb ik geen reden om aan de betrouwbaarheid te twijfelen. Het komt van Novib, een organisatie die inderdaad over mijn gegevens beschikt en het is een mail die ik kon verwachten. Het enige wat ze vragen is of ze voortaan de maandelijkse brochure voortaan via e-mail te sturen, om druk- en verzendkosten te besparen.

Maar dat is mijn vraag niet. Waarom ziet dit mailtje (en die van de Volkskrant enz.) er zo raar uit?

Bijdrager
    Boskabouter
    ”Elstar”

Mail had hem ook al als verdacht geregistreerd. Wat is er dan mis met de afzender?
    Toch heb ik geen reden om aan de betrouwbaarheid te twijfelen. Het komt van Novib, een organisatie die inderdaad over mijn gegevens beschikt en het is een mail die ik kon verwachten. Het enige wat ze vragen is of ze voortaan de maandelijkse brochure voortaan via e-mail te sturen, om druk- en verzendkosten te besparen.

Maar dat is mijn vraag niet. Waarom ziet dit mailtje (en die van de Volkskrant enz.) er zo raar uit?

Vermoedelijk in een of ander M$ programma gemaakt of met een met Hotmail vergelijkbaar mailprogramma gemaakt, MSN groepen en emails van daaruit gestuurd hebben hetzelfde euvel, M$ houdt zich niet aan de correcte HTML afspraken……

Bijdrager
    Elstar

Hier is er weer een.

Het lijkt erop dat alles wat ik via mijn hetnet account krijg en wat html bevat er op deze manier doorkomt. Ik heb al vaker vreemde dingen gehad met hetnet-berichten en Mail.

Bijdrager
    Julian

Ik heb het idee dat mail in 10.2.8 en vorige versies niet goed met dergelijke stylesheets kan omgaan…
    En zo heb ook jij nu toch een reden om over te stappen op 10.3:P

Bijdrager
    Elstar
    ”Julian”

Ik heb het idee dat mail in 10.2.8 en vorige versies niet goed met dergelijke stylesheets kan omgaan…
    En zo heb ook jij nu toch een reden om over te stappen op 10.3:P

Ik was eigenlijk niet van plan om Panther te installeren, maar ik heb het nu toch gedaan (vanwege nieuwe harddisk kon ik makkelijk een clean install doen).
    En inderdaad: Mail doet nu normaal. Ziet er zelfs een stuk beter uit dan onder 10.2.8. Weer een positieve bijwerking van Panther.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.