12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    kaiser pro

html > Gmail-site

Hallo
    Ik ben een site aan het maken in iWeb. Nu heb ik Gmail en daar kan je gratis je eigen site maken met 100 mb vrije ruimte. Weet iemand hoe je een html bestand op je Gmail-site krijgt.

Alfast bedankt 8)

Bijdrager
    frederikbove

Bij gmail kan je alleen je bestanden zetten die door de online editor van gmail zelf gemaakt zijn.

Bijdrager
    kaiser pro

Wat gemeen:cry:

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Ik ben niet bekend met gmail, maar is dan niet een mogelijkheid om de bestanden thuis te maken, en ze dan de online-editor in te kopiëren en plakken? Kost misschien wat moeite als je een hele hoop bestanden hebt, maar goed.

Of nog een idee: kun je er andere soorten bestanden uploaden en dan hernoemen? In dat geval zou je kunnen proberen om bijvoorbeeld een html-bestand te hernoemen naar iets als “.gif”, te uploaden, en dan die .gif-extensie dan weer te vervangen door .html:)

Bijdrager
    kaiser pro

Oke, bedankt maar dat vind ik een beetje te omslachtig.:lol:

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Ja, erg handig zijn die manieren niet, dat geef ik toe … Maar zoals ik zei heb ik helemaal geen ervaring met Gmail, dus ik zeg ook maar iets dat in me opkomt dat misschien werkt:)

Bijdrager
    rastabob

sorry voor deze weinig constructieve bijdrage, maar waar zit die optie in Gmail voor je eigen site?

Bijdrager
    kaiser pro

Ik weet niet meer hoe ik dat heb gedaan,
    In een one more thing vertelden zij dat.

Bijdrager
    Peach

http://pages.google.com
    Je kan dat ‘idee’ gelezen hebben in ’n artikel van me (stond hier op macosx.nl). Je hebt wel een Gmail-account nodig. Probeer het eens, ’t is gratis en als je ’t niet graag hebt, dan kan je ’t nog gewoon “niet gebruiken”.

Bijdrager
    rastabob

gaaf bedankt Peach,
    het werkt alleen in firefox zo te zien, maar da’s geen straf. Geldt ook voor Google Talk trouwens.

tjonge jonge ook nog eens 100mb webspace, bij sommige providers moet je daar dik voor betalen.

Bijdrager
    Peach

Voor amateurs is dit dé oplossing. (ietswat) Gevorderden knutselen zelf wel iets in elkaar.:)

Bijdrager
    kaiser pro

Dus het kan niet.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.