6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    belgian.girl

HTML-formulieren verzenden

Macosx geeft foutmelding bij het doorsturen van inlogcodes om op het net te kunnen.”met uw huidige beveiligingsinstelli ngen kunt u geen HTML-formulieren verzenden” Helpdesk zegt dat dat aan vanalles kan liggen maar daar kom ik niks mee verder. hopelijk weten jullie wel waaraan het ligt. thanks :cry:

Bijdrager
    PeterMeeuwsen

Ehhh welke provider gebruik je? Misschien dat iemand met dezelfde provider je verder kan helpen?

Bijdrager
    belgian.girl

Ik probeer via Belgacom (België) internetaansluiting te krijgen, daarvoor moet ik dus de nodige formulieren doorsturen, helaas krijg ik dan voorgaande foutmelding…

ik vraag me af of het probleem ligt aan de instellingen in explorer (beveiliging)

Bijdrager
    belgian.girl

Ik probeer via Belgacom (België) internetaansluiting te krijgen, daarvoor moet ik dus de nodige formulieren doorsturen, helaas krijg ik dan voorgaande foutmelding…

ik vraag me af of het probleem ligt aan de instellingen in explorer (beveiliging)

Bijdrager
    belgian.girl

via safari nog eens geprobeerd, en het lukte zonder problemen. Ik heb het probleem dus een beetje omzeild, laf is dat wel, maar nu kan ik lekker surfen.

belgian girl

Moderator
    Strifer

het zou kunnen zijn dat je privacy stettings in IE te hoog staan…

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.