7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    OneMoreMember

HTML e-mail template versturen via mail

Hallo apple gebruikers!

Hoe kan ik een zelf ontworpen html e-mail template gebruiken in mail om mijn e-mails te versturen? Ik kan het in de Help nergens vinden… Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Zijn er overigens bepaalde dingen die je niet kunt doen qua html ontwerp als je een html e-mail ontwerpt? Dingen die bijvoorbeeld in veel gevallen niet goed werken in andere bekende mailprogramma’s?

Bij voorbaat dank!

Bijdrager
    Pieterr
    Bijdrager
    Zeekomkommer

Je kan een .html file maken van je template. Deze file open je dan in safari en onder het archief menu in safari kies je dan voor verstuur inhoud van pagina. Vervolgens zal er een nieuw mailtje worden geopend in mail, op basis van jouw template.

Bijdrager
    Sidje

Als je een sjabloon bedoeld kun je best eens kijken naar de Engelstalige tutorial

Als je enkel een signature wilt zie de post van Pieterr

Bijdrager
    OneMoreMember

Heel hartelijk bedankt! Beide links zijn erg interessant. De laatste link is precies wat ik bedoelde! Jullie hebben me erg blij gemaakt.

Bijdrager
    Sidje

graag gedaan :)

Bijdrager
    Zeekomkommer

Houd voor een snelle start toch ook mijn tip gedachte. Via deze manier worden namelijk in 1 keer alle files die zijn beschreven in de andere tips gecreëerd. Je kan de template die op deze manier gecreëerd wordt op de volgende plek vinden: user->Library->Application Support->Mail->Stationery->Apple->Contents->Resources->Custom

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.