3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    bonestaak

HTC TyTn / S5700 en Nokia N72

Ik ben van plan (waarschijnlijk) een van bovenstaande te kopen, welke weet ik nog niet en dat hangt af van:

1) hoe belangrijk is de noodzaak van UMTS bij gebruik op een Smartphone (ik ga deze niet koppelen aan een computer dus puur het internet gebruik op de phone).

2) Hoe is het gemak van agenda / notities op deze machines, de HTC’s hebben een toetsenboard, de Nokia volgens mij werkt net als SMS jes maken dus niet echt handig lijkt mij, ook het systeem zoals palms dat hadden met letters aanklikken op een virtueel toetsenboard was in de praktijk niet handig, maar hoe is zo’n mini toetsenboard? daar zal je in de praktijk zeker ook niet echt vlot op typen?

3) Hoe is de uitwisseling met (mac) programma’s ? Om zo af en toe eens een windows emulator op te starten met daarop Nokia Data Suite voor het aanpassen en backuppen van je contacten ala maar hoe zit het met email / afspraken / taken? om dat iedere dag helemaal via windows emulator te laten lopen, nee ook niet. Hoe zit het met missing sync of pocketmac?

Iemand hier en mening over?

Bijdrager
    bonestaak

Foutje het gaat om de N73

Bijdrager
    Juriaan

Hangt er geheel vanaf waarvoor je haar gaat gebruiken, ik heb een HTC P3600..icm de mac, werkt het prima ( Missingsync) en het touchscreen werkt ook prima, dus heb geen toetsenboard nodig.

Nogmaals, het hangt ervanaf waarvoor je het gaat gebruiken

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.