14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    karf

HP w19 19″ breedbeeld TFT-scherm

hey iedereen.
    Ik ben hard opzoek naar een mooi nieuw scherm.
    Het scherm wat ik nu gebruik kan gewoon echt niet meer.

Ik liep vandaag wat winkels door en zag deze zeer mooie 19″ breedbeeld van HP.

Wat denken jullie er over, kopen of niet.

Bijdrager
    tijn22

Ik vind het een beetje een lage resolutie voor een 19″ scherm. De Apple 17″ hebben dezelfde 1440*900 pixeltjes. Op mijn werk hebben we ook hp 19″ schermen, 1280×1024 resolutie. Ook zo laag. Verder is er niets mis mee hoor. Heeft 4 usb poortjes op het scherm.

Bijdrager
    karf
    Bijdrager
    PietjePuk

De resolutie is idd nie zo hoog (MBP heeft die op het 15″ scherm) maar voor die prijs is het zeker in orde.

Bijdrager
    Bigs

Desktop schermen hebben meestal een lagere resolutie dan laptop-schermen (de resolutie van het 20″ cinema display is ook nauwelijks hoger dan dit scherm). Een contrastratio van 500:1 is niet spectaculair, maar daar tegenover staat wel dat hij een DVI aansluiting heeft. Dan is het voor dit geld best een mooi scherm.

Bijdrager
    Golfgast

Samsung Syncmaster 940BW

Bijdrager
    KarelWillem

Ziet er best goed uit, die HP, en is natuurlijk oneindig veel goedkoper dan de Cinema serie van Apple.

”Golfgast”

Samsung Syncmaster 940BW

Specificaties zijn zo’n beetje gelijk aan de HP.
    En is over het algemeen iets duurder (nou ja, tientje of zo).

Bijdrager
    karf

Net iemand gesproken die dit scherm ook heeft en hij is er zwaar tevreden over. Hij wil hem niet meer kwijt.

Bijdrager
    mac lover

ik ben ook van plan om een hp w19 te gaan kopen maar hoe zit dat eigenlijk met de prijs want ik heb ze wel gezien van 215 euro maar ook van 276 dus waar kan ik hem het beste halen(liefst zo dicht bij winschoten, groningen)
    alvast bedankt :) :finderoud:

Bijdrager
    Nikita
    ”mac

ik ben ook van plan om een hp w19 te gaan kopen maar hoe zit dat eigenlijk met de prijs want ik heb ze wel gezien van 215 euro maar ook van 276 dus waar kan ik hem het beste halen(liefst zo dicht bij winschoten, groningen)

Maak jezelf d’r eerst zeker van dat die Blue and White die resolutie wel aankan :P

Bijdrager
    mac lover

goed idee…. ik ga meteen even kijken

ik ga meteen mactracker raadplegen

Bijdrager
    mac lover

ja dat moet wel lukken want hij kan tot 1920 X 1080

Bijdrager
    Nikita

Is dat ook wel in 24 bits kleur? Want m’n Pismo had een 8 Mb videokaartje en had in z’n dual monitor setup op het interne scherm (1024 bij 768) 24 bits (miljoenen) en op de externe 1280 bij 1024 op duizenden. Dus… Maar goed, als het draait…

Bijdrager
    mac lover

dit is niet meer de standaard videokaart 16mb gforce maar ik ben nog wel opzoek naar een andere want ik ben hier niet tevreden over:cry:

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.