7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager

Hp scherm op MacBook Pro aansluiten

Hallo,
    Ik had een vraag over het aansluiten van de Hp 2211x 21,5″ op mijn Macbook Pro 13″
    Ik moet hem nog kopen maar ik lees veel berichten over dat de kwaliteit slecht is van een 13inch naar 21,5inch
    en dat het niet comptabel is.
    ik wil een Dvi kabel gebruiken van Delock.

is dit waar, en wat moet ik doen om goede kwaliteit te krijgen, wat is jullie ervaring.

Lars

Bijdrager
    MacAnarie

Wat bedoel je precies met “dat de kwaliteit slecht is van een 13″ naar een 21,5”?
    Mocht je doelen op de beeldkwaliteit; absolute onzin.

Op beide 2011 13″ MBP’s (Early en Late) kun je zelfs 2 Apple Thunderbolt 27″ schermen hangen (je laptopscherm doet het dan alleen niet, bij 15″ en 17″ wel) dus een jouw HP scherm gaat ook wel lukken. Zorg alleen voor de goede kabels/adapters.

Even Off-Topic: is het je nooit opgevallen dat je erg veel Spam in je mailbox krijgt? Komt door je accountnaam..

Bijdrager

Bedankt,
    ja ik bedoelde de beeldkwaliteit.

en wat is volgens jouw dan een goede kabel want over de kabels van apple mac naar dvi hoor ik niet veel goeds

ik dacht zelf aan een delock mini display port naar DVI

Bijdrager
    MacAnarie

Persoonlijk heb ik over Apple kabels zelf nog geen klachten gehoord, maar zoek gewoon naar een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Bijdrager
    syltheboy

Goedkopere kabels vodoen meestal ook wel, denk ik. Apple is namelijk wel erg duur met allerlei kabeltjes, terwijl goedkopere kabels (van bijv. dealextreme) het vaak even goed doen. Zelf heb ik hier niet echt ervaring mee. Wel met een goedkope iPod-lader en die laadde overigens ook prima.

Bijdrager

ik zag in apple store deze kabel wat denken jullie http://store.apple.com/nl/product/MB571Z/A?fnode=MTY1NDA3Ng&s=topSellers#overview ze zeggen dat het beeld veel beter word ?

Bijdrager
    Maurits

@ipodmaillars : die adapter is overkill, die is voor dual-link DVI, wat je alleen nodig hebt voor schermen met enorm hoge resolutie, als de 30″ displays.
    Uit ervaring kan ik beamen dat de apple DVI display (deze) goed volstaat voor een 22″ scherm.(niet die ene HP)
    Als er mindere ervaringen zijn, vermoed ik dat die met de analoge VGA adaptors zijn geweest. DVI is digitaal en minder gevoelig voor signaalstoring.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.