4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    no_worries

HP Scanjet 3300C op Mac?

Hey,

Ik heb hier nog een Scanjet 3300C staan en tot voor kort dacht ik dat het onmogelijk was die te doen werken op een Mac. Nu las ik hier onlangs op het forum dat er toch een manier is, met behulp van open source drivers. Ik heb dan geprobeerd SANE te installeren, maar wanneer ik via Fotolader iets probeer in te scannen dan bromt en reutelt die scanner wel wat, maar daar blijft het dan ook bij:?
    De scanner werkt, op een Windows-bak toch alleszins, dus het ligt niet aan de hardware.
    Is er iemand die een oplossing heeft, of nog beter: een stap-voor-stap handleiding hoe alles werkend te krijgen?

Alvast bedankt!
    Johan

Bijdrager
    KR1275

Soms doen nieuwere drivers het gewoon op oude modellen. Je zou het eens kunnen proberen met bijvoorbeeld die Scanjet 3500C.

Bijdrager
    Sachin

Zelfs HP drivers voor toestellen die ondersteunt worden werken meestal niet:(

Bijdrager
    no_worries

Tja, onlangs las ik hier op het forum nochtans dat iemand zeer tevreden was over die open-source-drivers, maar bij mij schijnen ze niet te werken… Ik vrees dat ik, om alles naar behoren te laten werken, in de Terminal moet gaan prutsen, en daar ben ik niet zo’n held in…

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.