10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    iJack

hp psc 950 ondersteuning

ok, ik ben een absolute newbie… Ik heb een HP PCS 950 printer die volgens m’n nieuwe gebruikte macje niet wordt ondersteund… ;-( Is dit op een of andere manier op te lossen?

Bijdrager
    Walkingfingers

heb je wat specs?

Bijdrager
    iJack

iMac DV 400, 265 Mb intern, OSX 1.5, wat heb je nog meer nodig?

Bijdrager
    Walkingfingers

http://h20015.www2.hp.com/nl/softwareList.jhtml?reg=&cc=nl&prodId=hppsc950pr34580&lc=nl&softitem=Mac%20OS%20X&sw_lang=nl

heb je deze al?

anders via progje ‘afdrukbeheer’ printer proberen te selecteren.

Bijdrager
    iJack

ben nu de nieuwe drivers aan het downloaden. Ik zit na een jaartje of 15 windows machines nu net een dag op m’n eerste Mac. Even wennen moet ik zeggen maar ik ben blij als ik helemaal over kan! Je moet gewoon anders denken als je achter een Mac zit vergeleken bij een Windows pc..

Bedankt voor je hulp zover!

Bijdrager
    passenger

Dit horen wij allen graag! Welkom op een van de minder frustrerende platforms!

Bijdrager
    Walkingfingers

hij bedoeld te zeggen dat ie niet meer hoeft te denken, en dat scheelt!

Bijdrager
    iJack

nieuwe drivers gedownload en geinstalleerd en het loopt weer als een zonnetje! Thanks!

Op naar de volgende uitdaging, ik heb een linux fileserver draaien, nu proberen die schijf op een of andere manier te benaderen…. Dit zal wel wat moeilijker worden….

To be continued…….

Bijdrager
    2manydjs

Ik raad je aan om os x.2 (jaguar) te draaien op een G3 dat is nl. veel sneller, je kan ook nog even wachten en dan overstappen op os x.3 (panther) die zal je imacje nog sneller maken.

Die linux server moet je gewoon via NFS kunnen benaderen.
    Als je de server niet kan vinden onder appeltje-k, probeer dan het ipadres van je linux server in te voeren.
    Zorg er natuurlijk wel voor dat beide machines in de zelfde ip-reeks hangen.

Bijdrager
    iJack

Ik zal eens kijken of ik osx 2 op de kop kan tikken (als het niet te duur is…) Vanavond proberen m’n servertje te benaderen…

wordt vervolgd…

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.