5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    ReneSegers

HP PSC 1210

Ik heb een probleem met mijn HP all-in-one 1210 printer;

het is nu al twee maal gebeurd dat wanneer ik per ongeluk het papier niet goed genoeg in de printer doe (dus niet ver genoeg naar binnen schuif) ik een foutmelding krijg, maar wanneer ik het papier dan goed doe is de gehele printer-software van de computer verdwenen! M.a.w; ik zie de printer niet meer in het print-menu en moet hem dus echt helemaal opnieuw installeren vanaf de CD. Dat is toch belachelijk! (ik gebruik overigens OSX 10.2.8)

ps: en is het nu echt zo dat je alleen maar in zwart-wit kunt printen als je er geen kleurencartridge in stopt? (toch ook een beetje belachelijk, niet?)

Verder ben ik overigens uiterst tevreden over kwaliteit, snelheid en vormgeving van dit ding!

Bijdrager
    2manydjs

Ik weet niets over je eerste probleem (klinkt inderdaad belachelijk.. je printer kan namenlijk niets verwijderen van je harde schijf…).
    Maar het lijkt me sterk dat het de bedoeling is dat je je cartridge eruit moet trekken als je z/w print..

Bij mij kan ik bij het print menu onder kwaliteit en papier kiezen voor “Afdrukken van grijstonen”.

Succes ermee.

Bijdrager
    mbrant

Mogelijk dat er een driver update is voor jouw printer.
    HP gaf dit in zijn nieuwsbrief aan!
    Kijk eens op: http://h20180.www2.hp.com/apps/Nav?h_pagetype=prodhomes&h_lang=nl&h_cc=nl&h_product=ojets&h_client=s-a-r2-1&h_page=hpcom&lang=nl&cc=nl :innocent: :innocent:
    Groet en succes, Marianne

Bijdrager
    ReneSegers

Ik heb de nieuwe driver gedownload en heb nu ook iets meer functionaliteit.

Voorlopig ga ik er maar vanuit dat het probleem uit de wereld is. Dank!:wink:

Alleen kan ik nog steeds geen zwart-wit print doen. Heeft iemand enig idee?:oops:

Bijdrager
    mbrant

Fijn dat je nu de goede driver hebt.
    Zou dat weer een foutje zijn van HP? Ik zie nu ook dat ik met mijn nieuwe driver SW voor G85 ook ineens niet meer Zwart kan printen. Wel ‘grayscale’, maar dan gebruikt hij volgens mij ook de kleuren cartridge.
    Ik ga nader op zoek in de manual (help!
    Groet Marianne :sealed: :P

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.