9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Tuvix

Hp printer stroomkabel.

Dag iedereen,

Ik heb net een hp printer gekregen zonder stroom kabel, de aansluiting van de stroomkabel is er eentje die ik niet ken zoals je kan zien op de foto.
    Blijkbaar weten ze in de winkel ook niet wat voor kabel dit zou moeten zijn.
    Heeft iemand hier een idee wat voor kabel ik moet kopen voor deze printer?

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Je hebt aan apart stroomblokje nodig. Daarin past een standaard IEC C7 stekker. Je kan deze (Amazon US) of deze (Amazon DE) kopen. Ze zijn universeel 120-220V, dus als je zelf een C7 stekkertje hebt liggen kan je die gebruiken.

Bijdrager
    Multimediaknaller

Kijk even in de milieustraat van jouw gemeente, daar is ligt vast en zeker wel een afgedankte printer met kabel.

Bijdrager
    Tuvix

@Waffle Hoe heet zo een adapter ik zou even willen kijken of ik eventueel zo een adapter kan vinden op een andere site dan amazon.

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Geen idee. Gewoon zoeken op “HP printer power supply” o.i.d. Als je HP even opbelt en ze je printer serie- en/of modelnummer doorgeeft durf ik te wedden dat ze je er eentje opsturen. Ik heb in ieder geval positive ervaringen met de serviceafdeling van HP, ook (net) buiten de garantieperiode. En anders willen ze je er wel eentje verkopen.

Bijdrager
    SunKeeper

In het geval van verkopen op de prijs letten.

Voor zeven tientjes (of minder) heb je al zeker een gloednieuwe printer staan met Wi-Fi, AirPrint en de hele serie nieuwste snufjes erop. (hint, hint, Canon):wink:

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Als ik de achterkant goed herken is dit een B100-serie. Die hebben al wi-fi, Airprint, apps, high-DPI scanning, noem maar op.:wink:

Bijdrager
    SunKeeper

Dan herken je meer dan ik. Al zie ik er tegenwoordig niet veel meer, HP heeft het nogal verbrast, niet alleen bij mij maar ook in mijn omgeving.

Wat niet wegneemt dat anderen er best tevreden mee kunnen zijn. No offense.

Bijdrager
    Tuvix

bedankt Waffle, ik heb eentje gevonden voor 12 dollar verzendkosten inbegrepen, niet op Amazon want Amazon kon hem niet naar mijn adres sturen.
    Vreemd dat ze in de US goedkoper zijn. op de Nederlandse sites koste die onmiddellijk tussen de €25 en €40.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.