6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    msjonathan

HP printer print alleen in normaal stand

hoi

ik heb een officejet G55 (reeds 7 jaar oud en werkt nog perfect). Maar als ik met mijn macbook pro probeer af te drukken
    (na installatie van de aangegeven HP driver). Kan ik maar 1 printsnelheid kiezen. Normaal heeft deze printer er 3 (snel, normaal, best). En voor cursussen van het school is het echt niet nodig dat je op normaal print (dan duurt het een eeuwigheid).
    Dus als ik op druk af klik (bv .pdf bestand) krijg ik mijn printer en ik kan allerlei dingen instellen zoals volgorde, voorpagina, ….
    en ik kan printen. Alleen ik kan nergens kiezen om de snelheid te wijzigen.

Heeft iemand hier soms een oplossing voor? Of heeft iemand dezelfde problemen?

Bedankt :apple:

Bijdrager
    Pieterr

Met zo’n zeven jaar oud beestje mag je je gelukkig prijzen dat ie het ├╝berhaupt nog doet.;-)
    Ik heb hier nog een Canon scanner liggen van 4 jaar oud waar met geen tank beweging in is te krijgen onder OS X 10.5.

Bijdrager
    msjonathan

Ah ok , Ik kon maar vragen:D

Toch bedankt voor de snelle reactie

Bijdrager
    Pieterr
    ”msjonathan”

Ah ok , Ik kon maar vragen.

Tuurlijk. Je kunt het altijd proberen. Misschien is hier iemand met dezelfde printer die het wel aan de praat heeft gekregen. Niet geschoten is altijd mis. (Verdere tegeltjeswijsheden zal ik je besparen.;-) )

Bijdrager
    Gates

Zie je niet ergens de optie “Papiertype/kwaliteit?” Hieronder kan ik bij Kwaliteit kiezen voor snel concept, snel normaal, normaal etc. Hierdoor kan ik sneller printen.
    Overigens vind ik het printen onder Mac veel ‘lastiger.’ Het is onoverzichtelijker ingedeeld dan onder Windows en bij mij ontbreekt te mogelijkheid om dubbelzijdig te printen, terwijl het op Windows met dezelfde printer wel lukt. Zou HP dan verschillende printerdrivers – voor dezelfde printer – geleverd hebben voor de verschillende besturingssystemen?

Bijdrager
    msjonathan

ne deze optie heb ik niet
    deze opties heb ik

layout
      papierafhandeling => even of oneven afdruken / volgorde
      voorblad
      planner
      [/list:u:a6ce25f4fe]

RE: nu zie ik het (de software van HP had een 2e printer aangemaakt, en die default gezet (bij de printer die ik zelf had aangemaakt had ik de opties wel. Maar ze hadden dezelde naam

Alvast bedankt voor jullie hulp:p Wat zou een switcher zijn zonder jullie:p

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.