3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    ronald

HP phtosmart 7760 wil niet installeren

Zo, ik denk weet je wat , ik schaf een photosmart printer aan. kon een oud apparaat daarop inruilen.

heb de 7760 gekocht. ziet er mooi uit.

enfin, na de diverse onderdelen erin en aan te hebben gezet tijd voor installeren.

en dat lukt dus weer eens niet. kan wel via utility de hp aansturen maar niet printen
    want, de printerbestanden willen niet installeren
    nu, na veel gedonder via optie naar internet en nieuwere versie gedownload. maar zelfde probleem.

ben nu uren bezig geweest en resultaat noppes.

dit is echt te gek voor woorden, een epson installeer je in 5 minuten.

dit is de allerlaatste keer dat ik nog wat van hp koop.
    had zelfde gedonder met de allinone die ik nog heb.
    heeft 3/4 jaar geduurd voor dat ding werkte

heb nu dus aardige uitgave gedaan en kan er weer niets mee.

en weet je wat de help functie zegt: tijdens installatie is de usb verbinding verbroken.
    ja dat klopt : dit geeft hp via melding zelf aan: usb eruit en als dat niet help kort stekker eruit
    want na 5 keer opnieuw te hebben geïnstalleerd heb ik diverse mogelijkheden geprobeerd.
    allereerst melding dat hp niet reageert, even kort de usb eruit en er weer in. dat helpt dus geen zier.
    dan geeft die aan anders even stekker eruit. ook dat helpt dus niet.

melding negeren helpt ook al niet.

iemand een idee?
    (draai 10.3.2)

Bijdrager
    Imotmart

Bij de 7260 die ik laatst installeerde had ik dezelfde problemen, maar die verdwenen toen ik de laatste drivers had gedownload en geinstalleerd.
    Vreemd dat dat bij jou dus niet werkt.

Bijdrager
    ronald

Kan je mij iets meer vertellen.

er is onduidelijkheid over installeren.

moet je nu eerst de software installeren en daarna de printer eraan koppelen?

ik krijg uit de handleiding dat je de printer en mac moet aansluiten en daarna de software cd erin.
    maar via de site hp “snelle handleiding” staat eerst de software installeren en dan de printer verbinden.
    dit dus gedaan.

nu het vreemde:
    ik krijg wel in hulpprogramma’s hp map met installer ed

als ik nu printer wil toevoegen in printcenter dan kies ik usb, printer verschijnt met opm besturingsbestand niet geinstalleerd
    je kan printer vervolgens niet toevoegen.
    hoewel na uitpakken .dmg (van internet nieuwste driver gehaald) alles lijkt te worden geinstalleerd blijft systeem dus zeggen dat het niet is geinstalleerd.

In de nieuw aangemaakte map door het installatieprogr in de map hulpprogramma’s staat o.a. inkjet utility.
    en als ik daar testpag kies wordt dit wel netjes geprint op de hp.

dus, op een of andere wijze kan ik niet printer via printconfiguratie toevoegen.

verder heb ik al een all-in-one.
    zou het kunnen dat die elkaar in de weg zitten?

iemand een dee?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.