6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Fubarry

HP officejet pro 8500 A910g telkens op niet-actief

Als mijn macbook pro een tijdje in stand-by staat (klep gesloten), en ik open de klep terug, dan kan ik rustig verder werken aan hetgeen ik bezig was. Het enige wat m.i. niet mee terug opstart is de printer. Deze is verbonden via USB, ik kan via HP utility wel verbinding maken en toch blijft deze op niet-actief staan. Het enige wat helpt is de printer uitzetten, usb eruit, terug opzetten (wat gemiddeld 2 minuten duurt) en usb terug aansluiten.

Iemand een idee?

Bijdrager
    Pasav

Niet actief betekend dat die niks aan het doen is. Als het goed is als je een print opdracht geeft wordt deze gewoon afgedrukt.

Bijdrager
    Fubarry

Dank je Pasav, voor de snelle reactie,

Laat dat nu net het probleem zijn. Bij een afdruktaak start het printprogramma op maar de printer niet. De voortgang blijft hangen op 12% en krijg dan de melding: Wachten tot printer beschikbaar is.

Bijdrager
    Fubarry

Nog even meegeven dat alles up-to-date is, en dat er meermaals geprobeerd is de stuurprogramma’s te verwijderen en terug te installeren, zowel via hp utility als via update. Resultaat blijft hetzelfde.

Scannen echter geeft geen problemen, deze werkt altijd.

Bijdrager
    Maurits

Ik zie dat de printer twee keer zichtbaar is.
    Is dat via USB en netwerk?
    Probeer de verwarring te voorkomen door slechts 1x te configureren (dus verwijder de niet gebruikte manier)

Moderator
    Night

Heb je de standaard OS-X HP drivers geïnstalleerd of de drivers van de HP website / installatie CD (uitgebreidere versie, maar wel slechter)?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.