7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Creveroeland

HP OfficeJet 4500 Desktop all-in-one printer

Even laten weten dat ik vandaag de HP OfficeJet 4500 Desktop all-in-one printer heb geïnstalleerd op mn Mac Book Pro.
    Dit is een USB printer.
    Geenenkel probleem:

Heb Snow Leaopard. Werkt perfect na installatie van de HP Drivers.
    Via Airport Express kan ik ook printen (Scannen gaat niet, maar dit blijkt gewoon onmogelijk bij elke scanner)
    Fax-functie niet uitgeporbeerd.

Ik zeer het hier ff, omdat anderen dat dan via de zoekfunctie tegenkomen;)
    Deze printer is te koop in de Apple store, maar staat echt nergens in (officieuze) lijsten van printers die werken via Mac. Ook nergens tegengekomen in lijsten die claimen dat de printers zouden werken met Airport.

Mocht iemand vragen hebben over deze printer, post ze dan hier:D

Inactief
    Anoniem
    Creveroeland op 13 augustus 2010

Via Airport Express kan ik ook printen (Scannen gaat niet, maar dit blijkt gewoon onmogelijk bij elke scanner)

Ik heb een HP Photosmart C4580 all-in-one en kan daar wireless ook perfect mee scannen.

Bijdrager
    Creveroeland

Ik heb een HP Photosmart C4580 all-in-one en kan daar wireless ook perfect mee scannen.

Voor alle duidelijkheid: het is een USB-printer
    En ik kan wel rechtstreeks scannen én printen
    Enkel via de airport kan ik niet scannen…

Inactief
    Anoniem

Mijn printer is ook een USB printer. Ik gebruik ‘m alleen niet via USB, maar alleen via wifi. Scannen is dan perfekt mogelijk.

Zie jij geen scan-optie bij je printerinstelling zoals in onderstaand scherm?

Bijdrager
    appievanr

Voor alle duidelijkheid: het is een USB-printer
    En ik kan wel rechtstreeks scannen én printen
    Enkel via de airport kan ik niet scannen…

Gaat je ook niet lukken. Ik heb dit al geprobeerd via een Time Capsule en printen gaat best maar kan niet scannen via USB. Met TIme Capsule of Airport express kun je ook niet scannen is mij wijs gemaakt.

Koop en wifi printer en neem dan vooral gewoon de drivers van de fabrikant zelf en niet de meegeleverde drivers van Apple en kun je gewoon lekker printen en scannen vanaf alle computers met Windows, Mac, Linux in huis zonder gezeik.

Ja, soms word je wel voorgespiegeld dat Apple producten alleskunners zijn, maar mij is nu geleerd je eerst eens in de theorie in te lezen voor dat je deze producten koopt. Mij is nu duidelijk en ben nog maar een beginner met Mac OSX en Apple producten dat er betere en (Gratis alleskunners) zijn op de markt qua besturingssyteem. Vind het nogal een beetje tegenvallen allemaal.

Bijdrager
    Fireman

Ik heb ook zo’n C4580 en scannen gaat prima. Je moet alleen via het bovenstaande schermen het scannen “opstarten” Niet via die andere programma’s, dan krijg je files van 10 MB. Nu slechts ca. 1 a 2 MB.

Bijdrager
    Fireman

Helaas, het ging even redelijk. echter weer niet goed kunnen scannen. Al helemaal niet met het programma zelf van HP.

Als ik naar systeemvoorkeuren -> afdrukken en faxen -> scannen -> open scanner ga en de resolutie laag zet dan gaat het redelijk. maar er moet toch iets zijn dat gewoon werkt.

Wat ik wil is simpel een bladzijde uit een boek kopiëren naar een PDF of word doc, kan dat?

Indien ja, hoe?? is er een alternatief om het voor elkaar te krijgen?

Thx

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.