9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    MarkoZ

HP 7345 werkt niet onder osx

Ik heb een HP photosmart 7345 tot nu toe sins ik een mac heb nog niet nodig gehad maar nu heb ik hem dringent nodig.

Ik heb de drivers gedownload en succesvol geinstaleerd.

Nu ga ik naar printbeheer om hem toe te voegen krijg je de volgende dingen:

naam: photosmart 7345
    druk af via: ???

Bij druk af via moet je printer selecteren krijg je een hoop merken ga ik naar HP maar in die die hele lijst die ik dan krijg komt de 7345 niet voor en als ik andere printers selecteer werkt het dus niet.

Wie of wie helpt me?

Bijdrager
    tw

heb thuis ook één staan… als je officiele HP drivers geinstalleerd hebt, ga je inderdaad naar printer toevoegen, vervolgens klik je op Meer printers… en dan in selectiebox bovenin kun je kiezen voor hp photosmart

Bijdrager
    MarkoZ

als ik op meer printers klik krijg ik dit scherm:

Bijdrager
    tw

klopt:

Bijdrager
    MarkoZ

staan er dus niet:(

Bijdrager
    MarkoZ

alles nog eens uitgevoert hij vind de printer dan zegt hij dat ik naar afdrukbeheer moet en dan idd naar hp photosmart in dat lijstje maar dat staad er dus niet :S

Mac OS X v10.1.5, v10.2, v10.3 staad in handleiding van de nieuwste software op de hp site.

maar ik draai 10.4.8 kan het daaraan liggen?

Bijdrager
    tw

heel vreemd… dan moet er iets mis gegaan zijn met de installatie, maar je kunt ook de gimp drivers gebruiken

Bijdrager
    MarkoZ

gimp drivers werken ook niet onder windows krijg ik hem ook niet aan de praat met de drivers van hp.nl

Via de cardreader van de rpinter kan ik wel printen.

Bijdrager
    X-Stuff

Ik heb gister dezelfde printer aangesloten op mijn Mac en heb het zelfde probleem.

Ik kan wel de software gebruiken, waarmee je onder andere een test pagina er uit kan gooien of een calibratie pagina. Ook kan je de inkt patronen controleren. Maar net zoals jouw, kan ik de printer niet terug vinden in een van de twee lijsten. :|

Wat ik wel ergens anders tegen kwam op de website van HP dat de 7345 niet de x86 versie van OSX ondersteund. Als deze informatie nog actueel is dan zou het kunnen dat de software wel voor OSX x86 werkt (algemeen software pakket van HP waarschijnlijk) maar de driver niet.

Als jij ook het probleem hebt op x86 en xsight inderdaad zoals mijn vermoeden een PPC versie heeft dan zal dit zeer waarschijnlijk het probleem zijn.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.