5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    bd

HOWTO Flash Lay Out bewerken

ik heb een aantal dagen terug een website laten maken door een vriend van me, mooie in flash ik heb deze net binnengekregen, werkt goed en alles, maar nu komt mijn vraag

in de map zitten 2 mappen (eentje voor de flash video en eentje images) en 4 bestanden (contact.php & getfile.php en style.php en natuurlijk index.html)

nou zou ik de site kwa tekst aan willen passen maar als ik het opent in text edit zie ik niet veel info, ik ben zelf een html gewend heb geen kaas gegeten van flash, maar zou het wel willen leren weet iemand misschien een tutorial online waar dit soort makkelijk uitgelegd is
    ik kan niet alles wat op de flash site staat terugvinden in de map, ook de muziek etc alleen de film dus het is echt een handvraag van waar zijn de source files en hoe update je zo’n flashsite

ik heb creative suite packet hopelijk kan iemand me een goede tip geven

bvd

Bijdrager
    Nietzman

En waarom vraag je dat niet aan die vriend van je?

Er zijn meerdere manieren om tekst vanuit een textbestand in te lezen in flash, ├íls je vriend al zo’n systeem heeft ingebouwd. Voor hetzelfde geld heb je de originele .fla bestanden nodig om wijzigingen aan te brengen.

Bijdrager
    DoubleD

Gegevens binnen in de flash animatie kun je alleen wijzigen via de flash applicatie. De adobe premium edities bevatten flash (weet niet of je die bedoelt). Je zal dus om de .fla file moeten vragen bij je vriend als je zelf de gegevens wilt aanpassen.

Bijdrager
    bd

nee sorry voor de verkeerde formulatie,
    er zitten php files bij en volgens mij moet daar het een en andere mee, die vriend van me is 6maanden naar thailand, voor andere werkzaamheden kan hem zowieso de eerste 3weken niet bereiken vandaar deze vraag

Bijdrager
    bieg

als ikm je goed hoor dan wordt de tekst in flash geschreven.
    de tekst wordt dus gegenereerd.
    Heb je een fla ergens?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.